صدور اطلاعیه شماره 34 ستاد انتخابات کشور: پایان رأی گیری در سراسر کشور


 ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 34 خود پایان رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی را در سراسر کشور اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور متن اطلاعیه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
 اطلاعیه شماره (34)
 با سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و بصیر ایران اسلامی را به ما عطا فرمود و تشکر از ملت همیشه در صحنه که در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجسم حماسه سیاسی را در پای صندوقهای اخذ رأی در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه های انقلاب اسلامی افزودند، پایان رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی را در سراسر کشور اعلام می نماید.
اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی باید مراجعه کنندگان عزیز را  که در صف رأی دادن حضور دارند، به داخل شعبه هدایت نموده و سپس درب شعبه  را بسته و از حاضرین  رأی گیری تا ساعت 24 بعمل آورند ، سپس دربهای خروجی شعبه را بسته، مرحله شمارش آراء را با اولویت شمارش آرای ریاست جمهوری، طبق قوانین مربوط به هر انتخابات و آیین نامه های اجرایی آنها آغاز نمایند.
فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دلهایی مملو از ایمان و عشق به آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافتند، تقدیر و تشکر می نماییم.
ستاد انتخابات کشور

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.