غرضی: شانس کاندیداهای مستقل برای ورود به مجلس زیاد است

سید محمد غرضی، با بیان اینکه کاندیداها باید به فکر اداره بهینه کشور باشند، نه تعمیق و تحقق خواسته‌های احزاب، گروه‌ها و اشخاص خاص تاکید کرد: شانس کاندیداهای مستقل در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی برای ورود به مجلس زیاد است.

به گزارش سایت خبری نگاه آفتاب، سید محمد غرضی با بیان این مطلب که واجب و لازم است که کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حقوق عامه مردم دفاع کنند، افزود: اگر کاندیدایی توانایی دفاع از حقوق عامه را داشته باشد، مطمئنا از سوی مردم با استقبال
مواجه خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که هر زمان مردم احساس کنند فردی به فکر منافع آنان است مطمئنا از او دفاع و پشتیبانی خواهند کرد، گفت: کسی که منفعت عامه را به منافع و منویات حزب و گروهی ترجیح دهد موفق به کسب آرا و پشتیبانی ملت خواهد شد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه اعتبار اجتماعی بسیار حایز اهمیت است، افزود: اگر کاندیدایی اعتبار اجتماعی نداشته باشد و صرفاً با اعتبار قانونی و سیاسی وارد مجلس شورای اسلامی شود، مطمئنا به دلیل نداشتن عقبه اجتماعی دچار مشکلات فراوانی خواهد شد.

این کاندیدای دور دهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت آموزش کاندیداها نسبت به نیازها و خواسته عامه مردم بیان داشت: باید از طریق آموزش‌، کاندیداها را نسبت به نیازهای عامه و اداره درست کشور آشنا کنیم.

غرضی در ادامه با بیان این مطلب که باید در مجلس قوانین مناسب و مفید به تصویب برسد، بیان داشت: نباید قوانین طوری باشد که یکدیگر را نقض کند چراکه چنین قوانین ناقصی به جای حل مشکلات، منجر به افزایش معضل در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها باید نیازهای اجتماعی را به درستی درک کنند، بیان داشت: کاندیدایی که نیاز اجتماعی را درک نکند و در عین حال موفق به ورود به مجلس شود عمر خود را در مجلس هدر خواهد داد.

این فعال سیاسی آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه از جمله کارتن خوابی و فقر را محصول قوانین نامناسب دانست و گفت: نباید نظرات شخصی بر نیازهای جامعه غلبه کند.

وی به ضرورت ارتباط مجلس با بدنه دانشگاهی و نخبگان گفت: مجموعه مجلس و دانشگاه باید با همکاری یکدیگر در راستای برطرف کردن نیازهای اجتماعی گام بردارند.

وی در پایان درخصوص نقاط قوت و ضعف مجلس نهم گفت: تلاش مجلس برای شکل گیری سریع دولت یازدهم و حل هوشمندانه ی موضوع مذاکرات هسته ای با نظارت ویژه ی مجلس از اقدامات مثبت این مجلس بود که در طول تاریخ ثبت خواهد شد.

لازم به ذکر است نخستین همایش ملی انتخابات ۲ اسفندماه همزمان با اختتامیه ی پویش مردمی همپا با حضور نمایندگان دولت و ملت در سال همدلی و همزبانی، دولت و ملت در تهران برگزار خواهد شد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.