نباید غوغای مجلس شورای اسلامی ما را از انتخابات مجلس خبرگان غافل کند

دبیر ائتلاف اصول‌گرایان تهران گفت: باید نماینده خوب، ارزشمند و اصلح به مجلس برود و مردم نیز باید به لیستی توجه کنند که لیست دهنده مورد اعتماد باشد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی دبیر ائتلاف اصولگران تهران امشب در همایش اصول‌گرایان در شرق تهران، با اشاره به دستگیری سربازان آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران، اظهار داشت: خداوند وجود پاسداران نیروی دریایی سپاه را حفظ کند که قلدرهای آمریکایی را افسار زدند و کار به جایی رسید که مقامات آمریکایی عذرخواهی کنند. 

وی ادامه داد: این روحیه ایمان است، زمانی که این عزت باقی می‌ماند که ما بصیرت داشته باشیم. 

حجت‌الاسلام ابراهیمی به انتخابات مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان ستون نظام است و جایگاهی است که رهبری نظام به آن بستگی دارد.

دبیر ائتلاف اصول‌گرایان تهران ادامه داد: اگر بعد از رحلت امام(ره) مجلس خبرگان نبود و رهبر مشخص نمی‌شد، مردم سرگردان می‌شدند و راه را گم می‌کردند، نباید غوغای مجلس شورای اسلامی ما را از انتخابات مجلس خبرگان غافل کند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باید نماینده خوب و ارزشمند و اصلح به مجلس برود، مردم باید به لیستی توجه کنند که لیست دهنده آن مورد اعتماد باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در پایان تاکید کرد: در این دوره از انتخابات اصول‌گرایان از دو سال پیش کار ارزشمندی را انجام دادند که قابل تقدیر است.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.