حداد عادل: اصولگرایان فهرست دومی در انتخابات نخواهند داشت

عضو کمیته منتخب جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه هم‌چنان بر دعوت از جبهه پایداری برای ایجاد یک وحدت کامل‌تر اصرار می‌ورزیم، گفت: انشاء الله اصلا دو فهرست وجود نخواهد داشت که صحبت از این شود که نام چه کسانی در دو فهرست احتمالی مشترک باشد و همه تلاش ما ارائه یک فهرست واحد برای انتخابات است.

به گزارش خانه ملت، غلامعلی حداد عادل مشارکت مردم در این دور از انتخابات را پاسخی به تهدیدات خارجی و داخلی دانست و گفت: انتخابات در هر کشور و از جمله در ایران یک حادثه مهم و سرنوشت ساز است که از نظر سیاسی و اجتماعی قابل مقایسه با حوادث دیگر نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درحالی که دشمنان انقلاب همیشه سعی داشته‌اند که به مناسبت انتخابات لطمه‌ای به انقلاب وارد کنند ، ملت ایران هم با بصیرت همیشه موفق شده‌اند که از انتخابات برای تقویت پایه‌های انقلاب استفاده کنند.

وی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این دور از انتخابات نیز، همانطورکه رهبرمعظم انقلاب فرمودند؛ اطمینان داریم که به فضل الهی حضور مردم دشمن‌شکن خواهد بود. مردم به دلیل بصیرتی که دارند با حضور باشکوه خود و با انتخاب آگاهانه انشاءالله این انتخابات را به یک فرصت برای تقویت انقلاب، خدمت به کشور و ادای وظیفه ملی مبدل خواهند کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم، با تاکید بر اینکه این انتخابات را باید به عرصه شکوهمند وحدت ملی مبدل کنیم، تصریح کرد: برای اینکه چنین مقصودی حاصل شود، رعایت قانون هم از سوی برگزار کنند‌گان انتخابات و هم از سوی نامزدها و هم از سوی مردم ضرورت دارد، کما اینکه رعایت اخلاق اسلامی، هم در رفتار مسئولان اجرایی و هم در رفتار نامزدها ضرورت دارد.

عضو کمیته منتخب جبهه متحد اصولگرایان، درباره آخرین وضعیت رایزنی‌ها در جبهه اصولگرایان برای وحدت اصولگرایان و اینکه لیست تهران چه زمانی نهایی می‌شود، گفت: برای نهایی کردن فهرست تهران، هنوز وقت خوبی در اختیار کمیته است، عجله نداریم، و درعین حال هم چنان هم بر دعوت از جبهه پایداری برای ایجاد یک وحدت کامل‌تر اصرار می‌ورزیم.

ادامه رایزنی‌ها با جبهه پایداری برای ارائه فهرست مشترک با جبهه متحد اصولگرایی حداد عادل درباره امکان بازگشت جبهه پایداری و فهرست مشترک با جبهه متحد، گفت: مشورت‌ها برای رسیدن به این وحدت را ادامه می‌دهیم.

وی درباره تلاش برخی‌ها برای دادن فهرست مجزا در درون جبهه اصولگرایان و مخالفت آیت الله مهدوی کنی با این موضوع، گفت: همه بزرگان روحانی اصرار بر وحدت در میان اصولگرایان دارند و ما امیدواریم این مقصود تامین شود و تلاش‌های ایشان برای وحدت اصولگرایان با ارائه دو فهرست در انتخابات نادیده گرفته نشود.

نماینده مردم تهران درمجلس هشتم، درباره احتمال قرار گرفتن نام برخی چهره‌های اصولگرا در لیست احتمالی جبهه پایداری، گفت: هیچ کدام از این مسائل نهایی نشده است، اینها اظهارنظرهایی است که برخی افراد کرده‌اند، موضوعات مورد بحث است و هنوز تصمیم‌گیری درباره هیچ کدام از این موضوعات نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: انشاء الله اصلا دو فهرست وجود نخواهد داشت که صحبت از این شود که نام چه کسانی برای دو فهرست مشترک باشند و چه کسانی مشترک نباشد، همه تلاش ما ارائه یک فهرست برای انتخابات است و امیدواریم به فهرست مشترک برسیم.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.