نامزدهاي انتخاباتي منافع و امنيت ملي و داخلي را در نظر بگيرند

فرمانده نيروي انتظامي بر آمادگي کامل پليس براي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي تأکيد و اظهارکرد: نامزدهاي انتخاباتي براي جلب نظر مردم بايد منافع و امنيت ملي و داخلي را درنظر بگيرند.

به گزارش ايسنا، سردار اسماعيل احمدي مقدم در همايش معاونين عمليات فرماندهي انتظامي استان‌هاي سراسر کشور با اشاره به برنامه‌ها و مراسمات آينده از قبيل دهه فجر، چهارشنبه آخر سال و طرح نوروزي و همچنين انتخابات مجلس، افزود: اين همايش در راستاي ايجاد هماهنگي هرچه بهتر قسمت‌هاي مختلف نيروي انتظامي براي تأمين امنيت اين برنامه ها برگزار شده است.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي در ايام محرم و سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) اقدامات ثمربخشي براي تأمين امنيت مردم به اجرا گذاشت، برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي در ماه‌هاي آينده را يادآور شد و گفت: نيروي انتظامي از آمادگي کامل براي تأمين امنيت اين انتخابات برخوردار است.

فرمانده نيروي انتظامي بر رصدهاي اطلاعاتي در حوزه تهديدات و آن چيزي که موجب ناامن شدن انتخابات مي شود، تأکيد و اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگي‌هاي لازم با واحدهاي امنيتي از جمله وزارت اطلاعات، سپاه، بسيج، وزارت کشور و ديگر سازمان‌هاي ذيربط صورت گرفته است.

احمدي مقدم بر کسب آمادگي هاي لازم براي برگزاري انتخابات امن مثل هميشه، تأکيد و خاطرنشان کرد: البته انتخابات قبلي هم که در ادامه آن حاشيه‌هايي بوجود آمد، خود انتخابات بسيار خوب مديريت شد و کم حادثه ترين انتخابات بود.

وي اضافه کرد: درست است که طرح ريزي‌هاي دشمن و امتدادهاي داخلي آنها در انتخابات سال 88 کام مردم را تلخ و کشور را مدتي مشغول کرد و خساراتي هم ببار آورد.

فرمانده نيروي انتظامي با تأکيد بر اشراف اطلاعاتي پليس براي جلوگيري از بروز هرگونه حادثه احتمالي در انتخاب آينده، خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس با انتخابات سال 88 متفاوت است و بيشتر محلي مي باشد که بايد از تجربيات انتخابات گذشته در راستاي تأمين هرچه بهتر آن استفاده نماييم.

احمدي مقدم با اشاره بر آمادگي کامل نيروي انتظامي براي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: نامزدهاي انتخاباتي براي جلب نظر مردم بايد منافع و امنيت ملي و داخلي را درنظر بگيرند.

وي گفت: کساني که براي نمايندگي مجلس ثبت نام مي کنند بايد از دادن وعده هايي که امکان عملي شدن آن نيست خودداري نمايند و از تخريب يکديگر بپرهيزند و بيشتر طرح ها و ايده هاي خودشان را براي پيشرفت منطقه و کشور مدنظر و تبليغ کنند.

احمدي مقدم با بيان اينکه مجلس حوزه محلي نيست ملي است و نامزدها بايد نگاه ملي داشته باشند، خاطرنشان کرد: انتظار اين است که کساني وارد مجلس شوند که معتقد به نظام و مورد اعتماد مردمند.

وي با اشاره به اينکه خوشبختانه شرايط امنيتي کشور روبه بهبود است برمشارکت حداکثري مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي با يک ضريب امنيتي بالا تأکيد کرد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.