برنامه‌ریزی گسترده اصلاح‌طلبان برای انتخابات

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اعلام عدم شرکت در انتخابات از سوی برخی اصلاح‌طلبان دروغ است، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه اعلام عدم شرکت در انتخابات از سوی برخی اصلاح‌طلبان دروغ است، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عدم شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس آنها را از صحنه سیاسی کشور حذف خواهد کرد، افزود: کسانی که دم از تحریم‌انتخابات و عدم شرکت در انتخابات می‌زنند افرادی هستند که می‌‌دانند تحت هیچ‌شرایطی مردم به آنها اجازه بازگشت به بدنه نظام را نخواهند داد.

ابراهیمی با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات تنها از سوی ضدانقلاب مطرح می‌شود، تصریح کرد: خاتمی در شرایطی نیست که بخواهد برای اصلاح‌طلبان تعیین تکلیف کند چراکه بخش اعظمی از اصلاح‌طلبان خاتمی را قبول ندارند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران دیگر هیچ‌جایی در نظام نخواهند داشت، گفت: برخی فتنه‌گران برای خودشان کارت دعوت به انتخابات را صادر کرده‌اند درحالی که هیچ‌کس از آنها برای ورود به انتخابات دعوت نکرده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت که انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد و تلاش دشمن و ضدانقلاب برای کاهش مشارکت بی‌نتیجه خواهد ماند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.