اصلاح‌طلبان با چراغ خاموش در انتخابات شرکت می‌کنند

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس تاکید کرد: اصلاح‌طلبان با چراغ خاموش در انتخابات شرکت می‌کنند و نمی‌خواهند حضور در عرصه سیاسی کشور را از دست بدهند.

اسدالله بادامچیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پس از رویدادهای سیاسی سال 88 اصلاح‌طلبان پایگاه‌های خود را در جامعه ایران به طور کامل از دست دادند.
وی افزود: مردم پس از بروز وقایع تلخ پس از انتخابات ریاست‌ جمهوری دوره دهم اعتماد خود را به اصلاح‌طلبان از دست داده و دیگر حاضر به پذیرش آنها در مسندهای سیاسی و حساس کشور نیستند.
 
* تحریم انتخابات عاقلانه نیست
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اصلاح‌طلبان انتخابات مجلس نهم را تحریم خواهند کرد، گفت: تحریم یک رقابت دموکراتیک در عرصه سیاسی، آن هم از سوی فعالان سیاسی عاقلانه به نظر نمی‌رسد.
بادامچیان ادامه داد: تحریم انتخابات طی سه دهه اخیر از سوی کسانی مطرح شده که هیچ پایگاهی در میان مردم نداشته و با این اقدامات و مانورهای تبلیغاتی بیشتر به دنبال سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌ها و شکست‌های سیاسی خود هستند.
وی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای بازگشت به قدرت داشته و شواهد و قرائن به گونه‌ای است که به احتمال فراوان آنها با چراغ خاموش در انتخابات شرکت می‌کنند.
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس خاطرنشان کرد: چرا که از یک سو نمی‌خواهند از عرصه سیاسی کشور حذف شده و از سوی دیگر به دنبال این هستند که هزینه اشتباهات سران خود در دو سال اخیر را پرداخت نکنند.

 

* نظام خواستار حذف هیچ کس نیست
بادامچیان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه آیا نظام حاضر به پذیرش اصلاح‌طلبان خواهد بود، گفت: جمهوری اسلامی یک حکومت مردمی و مبتنی بر رای مردم و رهنمودهای ولایت است.
وی تاکید کرد: این نظام خواستار حذف و جدایی هیچ کس نیست، بنابراین فعالان سیاسی باید خود تصمیم بگیرند که می‌خواهند در چارچوب نظام، ولایت و اعتقادات و آرمان‌های اسلام و انقلاب فعالیت کنند و یا خیر.
این فعال حزبی و سیاسی ادامه داد: هر کس که در چارچوب آرمان‌های اسلام و انقلاب و در مسیر رهبری حرکت کرده و می‌کند، می‌تواند در فعالیت‌های سیاسی کشور مشارکت د%

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید