علی لاریجانی جلسات انتخاباتی خود را کلید زد

مهدی عرب صادق، معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با بیان این که من معتقدم علی لاریجانی با یک ری‌برندینگ قوی وارد انتخابات خواهد شد،‌ گفت: آقای لاریجانی از مدت ها پیش جلسات ستادی و هم اندیشی و دیدارهای گسترده با چهره های سیاسی را کلید زده و درصدد است تا چهره اصلی مجلس آینده باشد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی درباره امکان ائتلاف اصلاح‌طلبان با لاریجانی گفت: اگرچه تنها راه احیای اصلاحات در ساحت سیاست ایران از طریق علی لاریجانی است؛ اما مسلما وی با بخش تندروی اصلاحات جمع نمی‌شود و از این جهت برخی از اطرافیان روحانی مثل جهانگیری و آذری‌جهرمی مأمور به این کار شده‌اند.

عرب صادق درباره ائتلاف‌های احتمالی لاریجانی در انتخابات آینده مجلس گفت: آقای آذری جهرمی از زمان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به علی لاریجانی نزدیک شده و در آن انتخابات بنا بود که کارهای مشترکی انجام دهند ولی به هر جهت بعد از آن نیز ارتباط این دو حفظ شده است. به عنوان یک احتمال امکان حضور آقای جهانگیری نیز در کنار آقای لاریجانی وجود دارد زیرا تعاملات سیاسی آقای لاریجانی در چارچوب تعامل فراگروهی تعریف می‌شود.

وی بیان کرد: بخشی از جریان اصولگرایان به ریاست علی لاریجانی در تقنین نقدهایی دارند، امروز نواصولگرایی از دل اصولگرایی اصیل و راستین احصا می‌شود و این مسئله گفتمان سازی متناسب با گام دوم انقلاب می‌طلبد. برخی جریان‌های سیاسی می توانند پرچمدار اصولگرایی به عنوان لنگرگاه توسعه اصیل انقلابی باشند و به نظر می‌رسد در چیدمان لیست علی لاریجانی از چینش بین نسلی، در صحنه آرایی انتخابات استفاده خواهد شد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به این که آقای لاریجانی فعالیت‌های خود را برای انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است، تصریح کرد: به هر جهت ایشان یکی از سرمایه های اصلی نظام است و حضور وی در انتخابات ۱۴۰۲ مجلس، باعث تقویت شور انتخاباتی در مردم می شود؛ از این جهت انتظارها بر این است که ایشان وارد صحنه انتخابات بشود.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.