دولت‌ها نمی توانند سرنوشت انتخابات را تعیین کنند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پافشاری دولت بر موضع خاص با ایستادگی و مخالفت مردم روبرو می شود،گفت: اگر هر نوع جابجایی در کشور از سوی دولت با هدف مسائل انتخاباتی باشد، اراده و تشخیص مردم مقابل تصمیم دولت خواهد بود.

 به گزارش هموطن آنلاین، حسین ابراهیمی در دیدار گروهها و جریانات سیاسی در آستانه انتخابات را ضروری دانست و با بیان اینکه توصیه می کنم همه گروه‌ها با مراجع و روحانیت درارتباط باشند، گفت: دیدار گروه‌ها با مرجعیت با هدف اعمال نفوذ انتخاباتی، نمی تواند کارساز باشد.

* دیدار گروه‌ها با مرجعیت با هدف اعمال نفوذ انتخاباتی، نمی تواند کارساز باشد

نماینده مردم بیرجند و درمیان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط با مراجع در آستانه انتخابات ممدوح است، افزود: اگر مراجعه به مراجع می تواند جهتی را تغییر دهد، سایر گروه ها نیز برای جلوگیری از اعمال نفوذها از روحانیت کمک بخواهند.
 

* دولت‌ها نمی توانند سرنوشت انتخابات را تعیین کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز استحکام نظام را نتیجه تقویت رابطه گروه‌های سیاسی با مرجعیت دانست و تصریح کرد: بنا نیست کسی جلوی ارتباط مرجعیت با جریانهای سیاسی را بگیرد، این کار نه شدنی و نه به مصلحت است، روحانیت خط مشی کاری و عملی را مشخص می کند ، بنابراین مصلحت است که همه گروه ها در آستانه انتخابات زیر نظر مراجع عمل کنند.
ابراهیمی به اختیارات مسئولان اجرایی کشوراشاره کرد و با بیان اینکه برخی جابجایی‌ها در آستانه انتخابات از سوی دولت نمی تواند اهداف احیانا انتخاباتی دولت را به نتیجه برساند، تصریح کرد: دولت‌ها نمی توانند سرنوشت انتخابات را تعیین کنند.
 

* اراده مردم مقابل اهداف انتخاباتی دولت ها قرار می گیرد

وی دراین باره گفت: حتی اگر هرنوع جابجایی در کشور از سوی دولت برای مسائل انتخاباتی باشد، اراده و تشخیص مردم مقابل تصمیم دولت خواهد بود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تاکید دولت‌ها بر موضوعی خاص همیشه عکس العمل معکوس مردم را در پی داشته است، گفت: تجربه نشان داده پافشاری دولت بر موضع خاص با ایستادگی و مخالفت مردم روبرو شده است، بنابراین اگر چنین اشکالی بر کاردولت وجود داشته باشد بازنده انتخابات دولت خواهد بود .
آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دردیدار شرکت‌کنندگان در دوره تخصصی ولایت فقیه با اشاره به اینکه برخی از این گروه‌ها به دیدار مراجع آمده و برخی از نفوذها را اعمال می‌کنند، گفت: برخی جابجایی‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد نیز در راستای اهداف این گروه‌ها است.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.