طلایی: رقابت انتخاباتي امسال،‌ ميان گروههاي سياسي و نيروهاي مستقل خواهد بود

عضو اصولگراي شوراي شهر تهران با اشاره به اين که همه نيروهاي مهم اصولگرا تحت پوشش جبهه متحد اصولگرايي قرار دارند، گفت:‌ سابقه،‌توانمندي ها و قابليت گروه هاي اين جبهه در کنار يکديگر، موجب حاکميت گفتمان انقلاب در مجلس می شود تا بتوانند به تکاليف و وظايف مورد انتظار به عنوان يک مجلس انقلابي و قانونگذار عمل کنند.

مرتضي طلايي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره سازو کار اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم واحتمال پيروزي آنها،‌ گفت: تمام تلاش ها در يکسال گذشته،‌مبتني بر جمع شدن مجموعه نيروهاي اصولگرا با گرايش هاي مختلف،‌دور همديگر براي ايجاد يکپارچگي و انسجام بين اين نيروها بوده و آنچه امروز به عنوان جبهه متحد اصولگرا شکل گرفته،‌نتيجه و محصول تلاش هاي يکسال گذشته بوده است.

عضو اصولگراي شوراي شهر تهران،‌با بيان اينکه همه نيروهاي مهم اصولگرا،‌تحت پوشش جبهه متحد اصولگرايي قرار دارند،‌ افزود: سابقه،‌ ظرفيتها،‌ توانمندي ها و ساير ويژگي گروههاي اين جبهه در کنار همديگر، ‌قابليت کمک به حاکميت گفتمان انقلاب در يک مجلس جامع و کارآمد را دارد تا بتوانند به تکاليف و وظايف مورد انتظار به عنوان يک مجلس انقلابي و قانونگذار عمل کنند.

مرتضي طلايي،‌رقباي اصلي اصولگرايان در انتخابات امسال را نيروهاي اصولگرايي که تا کنون به جبهه متحد همراهي نکرده اند،‌نيروهاي مستقل و گروههاي اصلاح طلب ‌دانست و اظهار داشت:‌ در عين تاثيرگذاري جريانات سايسي،‌ بخش قابل توجهي از مجلس در مناطق و حوزه هايي شکل مي گيرد که شرايط محلي بر‌آن حاکم بوده و رفتارها و ارتباطات چهره به چهره مردم با کانديداهاي انتخاباتي،‌تعيين کننده است.

عضو شوراي شهر تهران با اشاره به تاثيرگذاري بيشتر جريان اصولگرا در کلان شهرها با تعداد نمايندگان بالاتر،‌گفت:‌ با اين وجود،‌در بدنه جامعه،‌موفقيت با کساني خواهد بود که از قبل روي شبکه هاي اجتماعي سرمايه گذاري کرده و با مردم در ارتباط بوده اند، لذا رقابت انتخاباتي امسال،‌ رقابتي فشرده و تنگاتنگ هم ميان گروههاي سياسي از جناح هاي مختلف و هم بين نيروهاي مستقل شناخته شده از سوي مردم،‌ خواهد بود.

مرتضي طلايي با اشاره به نقش آيت ا…. مهدوي کني به عنوان شخصيت ممتاز و منحصر به فرد انقلاب در جبهه متحد اصولگرايي افزود: ايشان همواره چه قبل و چه بعد از انقلاب در عرصه هاي سياسي کشور حضور فعال داشته و افراد داراي نگاه کلان، عمقي و محتوايي،‌ به نقش ايشان در فضاي سياسي کشور، اذعان دارند و وي را هميشه يک عنصر فعال،‌ موثر و تاثيرگذار بر مسايل سياسي کشور بويژه در جامعه روحانيت و نيروهاي اصولگرا،‌ دانسته اند،‌ لذا پشتکار، ‌جديت،‌ مقاومت و پيگيري هاي آيت ا… مهدوي کني،‌ موجب وحدت مجموعه اصولگرايان شده است.
 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.