نامزدها مراقب باشند طعمه جريان انحرافي نشوند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افرادی که اکنون در شهرستان‌ها مشغول فعالیت هستند افرادی ضعیف والنفس هستند که فکر می‌کنند از طریق پول می‌توانند در انتخابات به جایی برسند.

محمد دهقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره برخی فعالیت‌های انتخاباتی در شهرستان‌ها که از چند ماه قبل آغاز شده است، اظهار داشت: نمی‌دانم که این افراد از وابستگان جریان انحرافی هستند یا نه، اما اخباری که می‌رسد حاکی از این است که برخی با تمرکز بر روی بخش مالی قصد دارند مردم را به خود نزدیک کنند.

دهقان افزود: این افراد طعمه جریان انحرافی برای جلب پشتیبانی هستند، در واقع جریان انحرافی از این افراد به عنوان طعمه سیاسی برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند، بنابراین کاندیدا‌ها در معرض خطر هستند و باید هوشیار باشند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اخباری رسیده است مبنی بر اینکه برخی بی‌محابا پول خرج می‌کنند، خاطرنشان کرد: البته هر کسی را که پول خرج می‌کند متصل به جریان انحرافی نمی‌دانیم و متهمش نمی‌کنیم، اما اصل پول خرج کردن با هدف انتخاباتی یک کار غیر ارزشی است.

وی ادامه داد: پول خرج کردن خلاف شاخص‌های مورد نظر نظام جمهوری اسلامی، آن هم در زمانی که چهار ماه تا انتخابات فرصت باقی مانده است.

این نماینده مجلس هشتم در پایان گفت: اینكه این افراد وابسته هستند به جریان انحرافی و یا نه نیاز به پیگیری از سوی وزارت اطلاعات و هیات نظارت شورای نگهبان دارد و به اعتقاد ما درست نیست که افراد با پشتیبانی قدرت و ثروت به جایگاه مجلس برسند و این افراد شایسته نمایندگی مردم و حضور در مجلس را ندارند.
 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید