سخنگوی وزارت کشور: چاپ برگ رای، 2 برابر واجدین شرایط

قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور، با بیان اینکه هیچ مشکلی در فرایند برگزاری انتخابات وجود ندارد، گفت: ۱۱۰ میلیون برگ تعرفه، به اضافه ۱۵ درصد تعرفه اضافه، چاپ شده است.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری در جلسه ستاد انتخابات کشور در مورد آخرین وضعیت انتخابات در سراسر کشور گفت: هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و نیروی انسانی سازماندهی شده و هیات‌های اجرایی و نظارتی نیز آماده هستند، ملزومات اخذ رأی توزیع شده و صندوق‌های اخذ رأی نیز بر اساس قانون با حضور نمایندگان هیأت نظارت مهر و موم شده و در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است تا از ۸ صبح فردا مطابق مقررات، رأی‌گیری آغاز شود.

امیری با اشاره به واجد شرایط رأی بودن بیش از ۵۵ میلیون نفر از جمعیت کشور در این دوره از انتخابات، اظهار داشت: ۱۱۰ میلیون برگ تعرفه معادل دو برابر واجدین شرایط به اضافه ۱۵ درصد تعرفه اضافه برای تغییراتی که به دلیل مسافرت‌ها ممکن است پیش بیاید، چاپ شده است.

وی در ادامه با توصیه به اصحاب رسانه، مطبوعات و صدا و سیما برای پرهیز از انتشار اخبار غیرموثق، گفت: ضمن حفظ شور و نشاط انتخابات که امری ضروری است، حفظ آرامش نیز باید مد نظر باشد؛ از ایجاد التهاب و انتشار خبرهای غیرمطمئن و غیرموثق پرهیز شود و توجه داشته باشند که مرجع رسمی اطلاع‌رسانی، ستاد انتخابات کشور است و غیر از این مرجع، از جای دیگری خبر منتشر نکرد.

سخنگوی وزارت کشور همچنین به مردم توصیه کرد تا قبل از حضور در حوزه‌های اخذ رأی، انتخاب خود را در منزل انجام دهند تا وقت آن‌ها در حوزه‌های رأی‌گیری، فقط صرف پر کردن تعرفه‌ها شود.

امیری افزود: شهروندان محترم همچنین حضور در حوزه‌ها و رأی دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند تا با تراکم جمعیت مواجه نشوند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.