موحدی کرمانی: یک مجلس خوب جواب گلایه‌های به حق را می‌دهد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات پیش رو آن را یک امتحان سنگین و سخت توصیف کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در همایش علما، ائمه جماعات و روحانیت تهران ادامه داد: ما یک امتحان سنگین و سختی داریم که اگر در آن موفق شویم، لغزش‌های گذشته را جبران می‌کند، اگر موفق نشویم احیانا قدم‌های خیری را که برداشته‌ایم برباد می‌رود.

وی افزود: در این دوره از انتخابات چه بسا بعضی از نظام گلایه‌هایی داشته باشند که مربوط به مشکلاتی باشد که برطرف نشده و با همین دلیل می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند، اما باید اهمیت انتخابات را به این عده بفهمانیم و بگوییم که اگر به اصلح رای دهند در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهند بود و با حضور خود قدرت و عزت نظام را بالا می‌برند و در دل دشمن نیز رعب و وحشت ایجاد می‌کنند تا با حضور گسترده‌شان دشمن جرات نکند تا به دنبال نفوذ باشد.

وی با بیان این‌که «اگر مردم انتخاب اصلح داشته باشند در تمام توفیقات نماینده‌ای که انتخاب خواهند کرد تاثیرگذار خواهد بود» ادامه داد: باید به مردم گفت که اگر یک رای، خوب باشد کسی که آن رای را داده در تمام توفیقات کاندیدایی که انتخاب کرده است سهیم خواهد بود، ولی اگر در انتخابات شرکت نکند و یا رای درستی ندهد در عواقب سوء آن نیز دخیل می‌شود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این‌که «در یکی دو روز باقیمانده تا انتخابات باید مردم را آگاه و اهمیت انتخابات را به آن‌ها گوشزد کرد» گفت: روز جمعه 7 اسفند ماه روز طرح گلایه نیست و اگر هم گلایه‌ به حقی وجود دارد یک مجلس خوب می‌تواند جواب آن را بدهد. روز جمعه مردم باید در انتخابات شرکت کرده و به اصلح رای دهند تا مجلسی انقلابی، نترس در مقابل دشمن و صاحب تفکر بوجود آورند تا جلوی دشمنی را که می‌خواهد نفوذ کند و در مراکز قدرت و تصمیم گیری وارد شود را بگیرند.

وی با اشاره به این‌که «مجلسی سالم در برابر آمریکا خواهد ایستاد و از توطئه‌های دشمن آگاه خواهد بود» اظهار کرد:‌ برخی می‌گویند مجلس برای ما چه کرده است و یا این که می‌گویند مسئولان وقتی به قدرت دست پیدا می‌کنند مردم را فراموش می‌کنند. البته ممکن است چنین جملاتی تلقین شیطان و یا توطئه‌های دشمنان باشد. نمی‌دانم که چقدر این جملات را می‌توان درست دانست، اما در هر صورت ما در شورای ائتلاف اصولگرایان در اندیشه این بوده‌ایم که مجلسی را تشکیل دهیم که به فکر مردم هم باشد.

وی با اشاره به این‌که «جلساتی نظیر این شورا پس از انتخابات نیز ادامه خواهد یافت» اظهار کرد:‌اصولگرایان پس از تشکیل مجلس نیز جلسه برگزار خواهند کرد و با نمایندگانی که به مجلس وارد کردند و یا احیانا کاندیداهایی که نتوانستند به مجلس بفرستند تشکیل جلسه خواهند داد و درباره‌ امور مشورت کرده و نسبت به برنامه‌ها و مصوبات مجلس و طرح‌ها و برنامه‌های آن بحث و بررسی خواهند داشت.

موحدی کرمانی با اشاره به لیست ائتلاف اصولگرایان آن را یک لیست خوب دانست و گفت: مردم باید به تمام این لیست رای دهند و اگر تعدادی از کاندیداهای این لیست را هم نمی‌شناسند بدانند که این لیست را یک جمع کاردان تنظیم کرده و درباره‌ آن بحث و بررسی داشته است.

وی همچنین در پایان سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان گفت: همواره کسانی که در رابطه با انتخابات خبرگان، کاردان بودند و به ارائه لیست می‌پرداختند جامعتین بوده‌اند و در مینه انتخابات خبرگان نیز بدون هیچ تردیدی می‌توان به لیست جامعتین رای داد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.