دو روحانی به نفع لیست ائتلاف اصولگرایان انصراف دادند

حجج اسلام حسین ابراهیمی و ناصر سقای بی ریا با اعلام حمایت از لیست ائتلاف اصولگرایان، از نامزدی در انتخابات مجلس انصراف دادند.

 

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا سخنگوی جبهه پایداری گفت: ما همان‌گونه که از پیش گفته بودیم که در هر شرایطی ملتزم و پایبند به لیست و تصمیم ائتلاف خواهیم بود، اکنون نیز اعلام می‌کنیم که به تصمیم ائتلاف احترام گذاشته و به آن پایبند هستیم.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری از لیست ائتلاف اصولگرایان حمایت می‌کند، تاکید کرد: ما از دوستانی که در لیست حضور ندارند می‌خواهیم که در حمایت لیست، انصراف دهند؛ قاعدتا اعضای پایداری چنین عمل خواهند کرد. بنده از حوزه انتخابیه قم کاندیدای مجلس شده بودم و قصد داشتم که حوزه انتخابیه را به تهران منتقل کنم، اما با توجه به انتشار لیست تهران و قرار نگرفتن بنده در لیست تهران، ضمن حمایت از لیست ائتلاف، کاندیداتوری خود را منتفی می‌دانم و امیدوارم دیگر دوستان هم انصراف بدهند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز نيز با اشاره به لیست ائتلاف اصولگریان، اظهار داشت: بنده در حمایت از لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان از کاندیداتوری انتخابات مجلس انصراف می‌دهم تا برمیثاق اصولگرایان پایبند باشم.

وی گفت: لیست ائتلاف اصولگرایان جامع و کارآمد است و ما امیدواریم با استقبال مردم مواجه شود.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.