لیست جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان 20 بهمن ارائه می‌شود

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان با اشاره به مذاکره این جبهه با اصلاح طلبان و اصولگرایان حامی لاریجانی گفت: این امکان وجود دارد که در لیست جبهه مستقلین و اعتدال گرایان از اصلاح طبان و اصولگرایان معتدل استفاده شود.

 

قدرتعلی حشمتیان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی آخرین فعالیت انتخاباتی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان اظهار کرد:‌ ما با صدای ملت و علی مطهری به توافق رسیده‌ایم و قرار شده است که در لیست ما و صدای ملت اشتراکات حداکثری وجود داشته باشد و شاید هم در نهایت یک لیست واحد ارائه کنیم.

وی افزود: البته ما منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درباره‌ی نامزدهای رد صلاحیت شده هستیم زیرا تعداد زیادی از اعضای جبهه مستقلین و اعتدالگرایان یا رد صلاحیت شده‌اند یا صلاحیت آنها احراز نشده است.

این فعال سیاسی همچنین درباره‌ی جلسات خود با محمدرضا عارف گفت: عارف می‌گفت که حرکت خود را ادامه دهیم تا ببینیم در نهایت چه کسانی تایید صلاحیت می‌شوند. ما به هر حال در این مدت با اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل مذاکره داشته‌ایم. و اگر آنها اعضای ما را در لیست خود قرار دهند، ما هم از اعضای آنها در لیست خود استفاده خواهیم کرد.

حشمتیان با اشاره به این که سرلیست جبهه مستقلین و اعتدال گرایان علی مطهری است افزود: لیست این جبهه 20 بهمن ماه ارائه خواهد شد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.