تکذیب دعوت از نامزدهای شاخص رد صلاحیت شده انتخابات خبرگان به حضور در شورای نگهبان

دیروزعصر در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر دعوت از 10 تن از چهره‌های شاخص رد صلاحیت شده مجلس خبرگان از سوی شورای نگهبان برای بیان توضیحات و دفاعیاتشان منتشر شد.

 

پس از آنکه خبری مبنی بر دعوت آقایان سید محمد غروی، سید حسن خمینی، محسن غرویان، کاظم صدیقی، مرتضی میرکتولی، سید ابوالحسن نواب، کاظم قاضی زاده، سید محمد موسوی واعظ، محمدتقی رهبر و یک نفر دیگر از خراسان رضوی، برای حضور در صحن شورای نگهبان جهت بیان توضیحات و دفاعیات و مباحثه منتشر شد، خبرآنلاین برای بررسی صحت این مسئله با دو تن از این افراد تماس گرفت.
حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرآنلاین با ابراز بی اطلاعی از این مسئله گفت:‌ دو روز پیش درخواست تجدیدنظر خواهی خود نسبت به عدم احراز صلاحیت به جهت عدم شرکت در آزمون علمی خبرگان را ارائه کردم و از آن زمان تاکنون تماسی با بنده گرفته نشده است.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شورای نگهبان برای بررسی این درخواست‌ها 10 روز فرصت دارد، امیدوارم با توجه به توضیحاتی که برای شورای نگهبان به همراه یک کتاب فقهی که آن را به تحریر در آوردم موجب تائید صلاحیتم شود.
فرزند حجت‌الاسلام محسن غرویان نیز در گفت‌وگو با خبرآنلاین از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: امروز هیچ تماسی از سوی شورای نگهبان با پدرم صورت نگرفته است.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.