جلودارزاده: خوب است در میان داوطلبان انتخابات کاندیداهای سرشناس وجود داشته باشند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: نباید بگذاریم که ناامیدی رد صلاحیت‌ها به افکار عمومی در جامعه تسری پیدا کند.

 

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، در ارزیابی فضای سیاسی کشور قبل از برگزاری انتخابات اظهار کرد: به لحاظ آرایش سیاسی فعلا شرایط خوبی را پشت سر نمی گذاریم، زیرا تعداد زیادی از کسانی که در احزاب مختلف دو جناح برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند با رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت روبرو شدند.

وی ادامه داد: این اتفاق باعث شد تا گروه‌های مختلف سیاسی آنگونه که برنامه ریزی کرده بودند برای شرکت در انتخابات حاضر نشوند . همین موضوع باعث می‌شود که خیلی از این افراد ناامید شوند و این ناامیدی به جامعه نیز منتقل می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطر نشان کرد: باید راهکاری اندیشیده شود که اگر قرار است عده ای رد صلاحیت شوند در مقابلشان عده ای هنوز باقی بمانند که افکار مختلف جامعه را در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان نمایندگی کنند.

وی گفت: امیدواریم این تفاهم و تعامل در جامعه بین قوای مختلف و مسئولین دست‌اندرکار انتخابات ایجاد شود تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم. به قول آقای رئیس جمهور اگر ده میلیون جمعیت کشور برای انتخابات کاندیدایی نداشته باشند شرایط خوبی منتظر سیاست داخلی و به تبع سیاست خارجی ما نخواهد بود.

جلودارزاده در پایان تصریح کرد: خوب است که در میان داوطلبان انتخابات کاندیداهایی سرشناس نیز وجود داشته باشند ؛ چراکه آن‌ها میان مردم عمومی شناخته شده تر هستند و افکار بهتر به آن‌ها اعتماد می‌کنند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.