جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به شورای همگرایی اصولگرایان پیوست

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی از پیوستن تشکل متبوعش به شورای همگرایی اصولگرایان خبر داد.

 

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: پیوستن جمعیت حامیان انقلاب به شورای همگرایی اصولگرایان پس از دیدار بنده با حجت الاسلام سید رضا تقوی صورت گرفت.

وی ادامه داد: بنده در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های چندساله  این جمعیت و ابراز علاقه به حضور در جلسات شورای همگرایی اصولگرایان بر ضرورت حفظ وحدت در بین احزاب اصولگرا تأکید کردم.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با ارایه طرح ها و پیشنهادات تشکل متبوعش برای انتخابات پیش رو گفت: در شرایط امروز لازم است تمامی احزاب اصولگرا به صورت قانونمند و سیستمی با تعامل منطقی در قالب شورای دبیران کل احزاب همسو در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

کیهانیان با بیان اینکه یکی از آسیب ها در ائتلاف اصولگرایان محدودیت حضور احزاب همسو در ائتلاف بوده است، تصریح کرد: باید از حضور اشخاص و گروه هایی که امتحان خود را در عرصه خدمت به مردم پس داده اند و مردم را دچار بی اعتمادی کرده اند، جلوگیری شود که این موضوع در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مؤثر خواهد بود، به شرط اینکه افراد سهم خواهی نداشته باشند.

وی یادآور شد: حجت الاسلام تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی باید موضع خود را به صورت شفاف بیان کند، از حضور این جمعیت در جلسات این شورا استقبال کرد.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: حجت الاسلام تقوی در این دیدار گفت که جمعیت حامیان انقلاب باید مشارکت بیشتری در شورای همگرایی اصولگرایان داشته باشد و در کمیته های زیرمجموعه این شورا نقش آفرین باشد. همچنین وی ساختار شورای همگرایی اصولگرایان را دارای دو حلقه شناسایی و تعیین نامزدهای انتخاباتی و اجرایی عنوان کرد و افزود که خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت وحدت واقعی اصولگرایان صورت گرفته است.

کیهانیان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام تقوی همچنین بر ضرورت شکل گیری شورای فقها در رأس شورای همگرایی اصولگرایان تأکید کرد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.