اعلام زمان آغاز بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس و خبرگان

ray

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران اعلام کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان از فردا و صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس از شنبه آغاز خواهد شد.

[براساس این گزارش، علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران بعداز ظهر امروز چهارشنبه 2 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا ساعت 15 امروز 952 نفر در دو ستاد انتخابات وزارت کشور و فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران ثبت نام کرده‌اند گفت: 57 نفر از این تعداد نمایندگان ادوار مجلس بوده، 10 نفر داوطلب از میان اقلیت‌های دینی و 144 نفر هم زن ثبت نام کرده‌اند.

.

وی با اعلام خبر ثبت نام 146 نفر از حوزه انتخابی تهران برای مجلس خبرگان رهبری که 6 نفر از آنها زن بودند اظهار داشت: امروز پایان مهلت 7 روز قانونی برای ثبت نام در انتخابات خبرگان است و راس ساعت 18 درب‌های ستادها بسته می‌شود.

ناصربخت از آغاز بررسی صلاحیت‌های داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از فردا خبر داد و گفت: این بررسی با ارسال پرونده داوطلبان به شورای نگهبان طی مدت 30 روز رخ می‌دهد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران در پایان گفت: از روز شنبه نیز به مدت 10 روز در هیات‌های اجرایی کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.