قالیباف: مردم برنده واقعی انتخابات هستند

محمدباقر قالیباف شهردار تهران دقایقی پیش با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایلنا، شهردار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران پس از انداختن رای در صندوق شماره در پاسخ به سوالی درباره انتظارات از مجلس نهم ابراز داشت: یکی از چالش های مهم کشور چالش های اقتصادی و موضوعات اشتغال تورم و گرانی است که در حوزه اقتصادی باید به آن توجه شود و این توقعی است که مردم از مجلس آینده دارند.

قالیباف خاطرنشان ساخت: امروز با وجود اینکه بیش از 7 ساعت از آغاز رای گیری می گذرد اما باز هم مردم نشان داده اند که با همه فراز و نشیب های موجود در صحنه حاضر هستند و انقلاب ، نظام و آینده کشور خود را دوست دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که مسئولین قدر نعمت حضور مردم را بیش از گذشته بدانند و مجلس آینده و مجموعه حاکمیت بتوانند همانطور که امروز مردم به درستی وظیفه خود را بدرستی انجام دادند آنها هم شکر این نعمت را با کارهای درست خود پاسخ دهند.

دکتر قالیباف در پاسخ به سوالی در باره مهمترین اختلاف اصولگرایان منتقد دولت و دولت گفت: فکر می کنم موضوع این اختلافات بحث کارآمدی است.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی میزان مشارکت مردم تصریح کرد: با وجود اینکه بیش از 7 ساعت از آغاز رای گیری نمی گذرد شاهد هستیم که حضور مردم در همه مراکز از جمله حسینیه ارشاد بسیار بالاست و سایر شهرهای کشور اگر بیشتر از اینجا نباشد کمتر از اینجا نیست، بر اساس اطلاعاتی که به دست من رسیده و برآوردهای انجام شده ،مشارکت مردم بالای 50 درصد خواهد بود.

محمد باقر قالیباف همچنین در پاسخ به سوالی درباره برنده انتخابات عنوان داشت: بدون شک مردم برنده واقعی انتخابات هستند.

 

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.