لیست جدید یاران محسن رضایی برای انتخابات

دبیر کل ائتلاف جهادگران ایران اسلامی در نشستی خبری، مواضع و برنامه‌های این تشکل برای انتخابات مجلس را تشریح کرد.

به گزارش شبکه ایران وهاب عزیزی در این نشست خبری تاکید کرد: ائتلاف جهادگران ایران اسلامی متعلق به اصولگرایان میانه‌رو است و به سایر اصولگرایان توصیه کرد که به منشور اصولگرایی پایبند باشند و در عین وحدت برای شرکت در انتخابات به فعالیت‌های گروه خود بپردازند.

عزیزی با بیان این‌که «جهادگران ایران اسلامی تلاش دارند در تهران یک لیست کامل ارائه دهند و در سایر شهرستان‌ها نیز لیست کامل داشته باشد» گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما نصب‌العین خواهد بود و در عین حال از کسانی که در مجلس هشتم جرأت انتقاد داشته‌اند استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: به باور ما مجلس بدون انتقاد و یک صدا شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست و باید در مجلس پتانسیل، ظرفیت و توانایی نقد منصفانه وجود داشته باشد.

دبیر کل ائتلاف جهادگران ایران اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر این‌که در تهران لیست کامل ارائه خواهیم داد رایزنی‌هایی در سراسر کشور انجام داده‌ایم و تاکنون 150 نفر در کل کشور برای لیست خود انتخاب کرده‌ایم.

دبیرکل ائتلاف جهادگران ایران اسلامی با بیان این‌که «سیدمحمود علوی در صدر لیست این گروه قرار خواهد داشت» تصریح کرد: این کار به دلیل نشان دادن تبعیت ائتلاف جهادگران ایران اسلامی از روحانیت و مرجعیت است.

وی در ادامه گفت: ابراهیم انصاریان، مهدی شیرکوند، حسن غفوری‌فرد، سیدحسین هاشمی، مرتضی غرقی و وهاب عزیزی تاکنون در لیست ما قرار دارند و تلاش می‌کنیم که این لیست را در روزهای آینده کامل کنیم.

عزیزی ادامه داد: پایگاه جهادگران ایران اسلامی از ابتدای فعالیت که از هشت سال پیش شروع شده است در مناطق جنوبی و حاشیه‌ای تهران بوده است و این ائتلاف شگفتی‌ساز می‌شود.

وی شعارهای این ائتلاف برای انتخابات را ولایت‌پذیری، اخلاق اسلامی و حرکت جهادی ذکر و عنوان کرد: ما معتقدیم اگر در کشور ولایت پذیری وجود داشته باشد، شاهد تخلفاتی مانند اختلاس نخواهیم بود و در عین حال رعایت اخلاق اسلامی باعث می‌شود که آبروی افراد حفظ شود و فضای بحث و رقابت دوستانه باشد و در عین حال فرهنگ جهاد که جزئی از فرهنگ شیعه است باعث می‌شود ایثار و از خودگذشتگی برای رسیدن به اهداف وجود داشته باشد.

عزیزی ادامه داد: جهادگران ایران اسلامی در انتخابات مجلس نهم دو هدف را دنبال می‌کنند، یکی تلاش برای مشارکت گسترده مردم و دوم به دست آوردن کرسی‌های بیشتر در مجلس، اما در نهایت نتیجه انتخابات هر چه باشد ما جشن خواهیم گرفت.

وی در پایان درباره وابستگی این جریان به سایر جریان‌ها گفت:‌ جهادگران ایران اسلامی تعدادی از نیروهای کشور هستند که از بطن جامعه برخاسته‌اند و ضمن احترام به همه گروه‌ها و جریان‌ها با هیچ کدام ارتباط تشکیلاتی ندارد و تنها در چارچوب قانون اساسی و رهنمود‌های امام خامنه‌ای فعالیت می‌کنند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.