صديقي: كانديداهاي انتخابات به اختلافات دامن نزنند

 امام جمعه موقت تهران ضمن پرهيز دادن داوطلبان نمايندگي مجلس از برخي تخريب‌ها گفت: نبايد کانديداهاي انتخابات به اختلافات دامن بزنند.

به گزارش خبرگزاري آريا، حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي با تاکيد بر مساله وحدت و موضوع بيداري اسلامي در انتخابات مجلس نهم اظهار كرد: کشور در حال سپري کردن شرايط خاصي است، چراکه جهان در مقطع بيداري قرار گرفته است. لذا لازم است که نمايندگان مجلس با يک جهان‌بيني دقيق وارد عرصه شوند و نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از بحث بيداري اسلامي غفلت نکنند.
صديقي ادامه داد: نامزدهاي مجلس، اسلام را در عمل و قول خود آن چنان پياده کنند که دنيا بفمهد اسلام مي‌تواند به بهترين وجه مملکت را اداره کند به طوري که توانايي دارد به بهترين وجه در پياده کردن فرهنگ اخلاقي در جامعه و حل مشکلات مالي مردم موفق باشد.
وي در ادامه به ويژگي‌هاي نمايندگان مطلوب اشاره کرد و گفت: کانديداهاي مجلس مي‌بايست با اعتقاد به اسلام و همراهي ولايت وارد عرصه انتخابات وارد شوند.
وي به نامزدهاي انتخاباتي گفت: نمايندگان رقابت کنند، ولي خداي نخواسته کارشان به اختلاف دروني و تخريب ديگران نکشد و همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند به جاي تخريب ديگران خود را اثبات کنند.
صديقي اضافه کرد: انتخابات در ايران براساس موازين شرع و قانون انجام مي‌شود، مردم مسلمان، مقلد مرجع تقليد و در زير پرچم ولايت قرار دارند و رعايت ضوابط اخلاقي براي مردم بسيار مهم است، لذا دقت لازم را همه در رعايت ضوابط اخلاقي و عدم تخريب يکديگر داشته باشند.
امام جمعه موقت تهران كه با پايگاه اطلاع‌رساني جبهه متحد اصولگرايان گفت‌وگو مي‌كرد، با اشاره به طراحي استکبار جهاني گفت: دشمنان اسلام و ملت ايران درصددند با تحريم انتخابات، مردم را نسبت به آينده مايوس کنند و مشارکت را کاهش دهند و در ميان مردم، اختلاف و چند دستگي ايجاد کنند، اما سخنان نويدبخش رهبري نشان خواهد داد که تير آن‌ها دوباره به سنگ خواهد خورد و نشان خواهند داد كه آن‌ها قوي‌تر از گذشته و با هوشياري و بصيرت بيشتر در صحنه حضور دارند.
صديقي با اشاره به توطئه‌هاي برخي جريان‌ها براي انتخابات آتي گفت: مردم در انتخابات حساس مجلس شوراي اسلامي با حضور پرشور و گسترده نشان خواهند داد که جريان فتنه کاري از پيش نخواهد برد.
وي با اشاره به هزينه هنگفت برخي براي ورود به مجلس گفت: عده‌اي مي‌خواهند از امكاناتي كه دارند استفاده كنند و نماينده‌هايي را به مجلس بفرستند كه آنان فقط اقشار مرفه را در نظر بگيرند و به صاحبان قدرت و مكنت خدمت كنند. ليکن مردم با چشمان باز، عرصه را نگاه مي‌کنند و به دور از هياهوها، چهره‌هاي ولايت‌مدار و اهل خدمت را انتخاب مي‌كنند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.