فعالیت علی لاریجانی برای انتخابات جدی شد

در چهل و چهارمین شماره بولتن جهان‌نیوز آمده است: پیگیری‌ها از تحرکات انتخاباتی برخی از هواداران علی لاریجانی در بخش قابل توجهی از استان های کشور حکایت می کند.

فعالیت علی لاریجانی برای انتخابات جدی تر از همیشه ؟!

هواداران علی لاریجانی همچنین در روزهای گذشته با شخصیت های موثر شهرستان ها ارتباط برقرار کرده و از آنها برای حمایت از علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت و تشویق کرده اند. به اعتقاد برخی از فعالین سیاسی این تحرکات استانی و انتخاباتی نمی تواند یک کار خودجوش سیاسی بوده باشد و علامتی از جدی تر شدن حضور علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ تلقی می شود. با وجود گمانه زنی های رسانه ای، در هفته های اخیر علی لاریجانی حضور رسانه ای خاصی نداشته و مواضع علنی نیز از او درباره حضور یا عدم حضور در انتخابات مطرح نشده است. پیش از این جهان نیوز در بولتن شماره سی و سه خود از فعال شدن برخی از نمایندگان ادوار مجلس با هدف حمایت از علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود.

لازم به ذکر است این اخبار غیر رسمی و گمانه زنی درباره ورود علی لاریجانی به انتخابات در حالی است که پیش از این با عبور اصلاح طلبان از علی لاریجانی و تلاش برای کشاندن ظریف به انتخابات ریاست جمهوری و همچنین نتایج نظرسنحی های اخیر و محبوبیت بسیار کم لاریجانی در میان مردم و از سوی دیگر عدم تحرک سیاسی علی لاریجانی در هفته های اخیر، نشانه جدی از عدم تمایل او برای انتخابات ریاست جمهوری توسط برخی از فعالین سیاسی برآورد شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.