آغاز رایزنی های دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در استان مازندران/ جذب نامزدهای مستقل بر اساس شاخص های ائتلاف

پس از فعالیت موفق در دو دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سال ۹۲، هماهنگی‌های لازم برای تشکیل «سومین ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور» در انتخابات مجلس دهم، و «اولین ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری» آغاز شده کرده است.

در این باره سید رضا حسینی، مسئول ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در استان مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار مازند مجلس گفت: ائتلاف کاندیداهای مستقل در انتخابات مجلس نهم در بیش از دو سوم استان‌های کشور حضور داشته و با پشتوانه دو دوره فعالیت در انتخابات مجلس، در این دوره نیز به صورت جدی فعال خواهد شد.

وی هدف از تشکیل این ائتلاف را جذب نامزدهای مستقل انتخاباتی عنوان کرد و افزود: برای جذب نامزدها شاخص هایی در نظر داریم که مهمترین آنها وابسته نبودن به هیچ جناح و جریان است.

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در استان مازندران، درباره فعالیت‌های این ائتلاف در این استان گفت: در حال رایزنی با فعالان سیاسی و انتخاباتی شهرستان‌های مختلف هستیم.

حسینی درباره انتخاب نامزدهای احتمالی این ائتلاف در حوزه‌های مختلف استان، گفت: هنوز در مورد نامزدهای این ائتلاف بحثی نشده و فعلا در حال انتخاب رابط در حوزه های انتخابیه مختلف استان هستیم

حسینی، درباره ترکیب احتمالی مجلس آینده، گفت: طبق رصدهایی که انجام دادیم پیش‌بینی ما این است که مجلس آینده ترکیبی خواهد بود و از جریان‌های مختلف سیاسی، اکثریتی در مجلس نخواهیم داشت؛ البته جریان‌های سیاسی از اقلیت‌های پرقدرت خواهند بود.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.