- ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور - http://eatelaf.ir -

شهرياري: انتخابات مجلس نهم با حضور کاندیداهای مستقل رونق مضاعفی پیدا خواهد کرد

 خبر اختصاصي: نماینده بجنورد، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی با حضور کاندیداهای مستقل رونق مضاعفی پیدا خواهد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، محمد مهدی شهریاری نماینده بجنورد، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با اعلام این خبر گفت: اگر چه در هر دوره ای، حوزه های انتخابیه شاهد حضور کاندیداهای مستقل و به اصطلاح غیر حزبی بوده اند، لکن در دوره نهم تجمیع مجدد این کاندیداها با عنوان یک ائتلاف به معنای برنامه ریزی جدی و هدفمند برای ورود این دسته از نامزدها به مجلس است.
وی ادامه داد: حضور یک تشکل سیاسی مستقل در کنار سایر جریانات و گروه های دیگری که این روزها در صدد تهیه لیست از نامزدهای مورد نظر هستند، نشان دهنده ضرورت حضور بیشتر و منسجم تر نمایندگان مستقل در مجلس شورای اسلامی است.
شهریاری با اشاره به نقش منابع قدرت و ثروت در پیروزی برخی از کاندیداهای انتخاباتی خاطر نشان ساخت: عدم وابستگی به کانون های ثروت و قدرت از جمله محاسن کاندیداهای مستقل است که می تواند همراه با سایر شاخص هایی چون تقوا، تخصص و اعتدال، بستر تشکیل یک مجلس کار آمد، عدالت محور و مردمی را در دوره نهم فراهم آورد.
وی اضافه کرد: در حالی که کشور همواره با تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی در عرصه بین الملل روبروست، بی شک داشتن یک مجلس مقتدر، آزاد و متکی بر نظرات کارشناسی که در اوقات بحرانی بتواند بر پایه مصلحت واقعی ملت گام بردارد، یک ضرورت اساسی است.
نماینده بجنورد با استقبال از تشکیل ائتلاف کاندیداهای مستقل در آستانه انتخابات مجلس نهم گفت: استقلال واژه ای است که هر انسان آزاده ای در چارچوب عقل و قانون بر آن تاکید دارد، منتهی غایت زیبایی این واژه در حفظ و بقای آن است که با توجه به تعهد نامزدهای محترم به مردم، امید است این واژه جامع و زیبا بعد از ورود کاندیداها به مجلس کمرنگ نشود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی همواره نیازمند حضور نمایندگانی است که با استدلال و منطق، شان واقعی مجلس را قوت بخشیده و در کمال استقلال، مشکلات مردم را در قالب لوایح و قوانین مرتفع نمایند.