پورمحمدی: هفته منتهی به انتخابات تصمیم می‌گیریم ائتلاف لازم است یا نیست

دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: در هفته منتهی به انتخابات تصمیم می‌گیریم دنبال ائتلاف باشیم یا نباشیم؛ یا با فلان حزب و تشکیلات همراهی کنیم یا همراهی نکنیم.

منوچهر متکی، دبیر اجرایی شورای وحدت، در نشست اعضای این شورا با اشاره به منسجم شدن ستادهای شورای وحدت گفت: در ۱۹ استان وضعیت شاهد فعال شدن پارلمان استانی هستیم.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جلسات اقشار، اصناف و معاونت‌های شورای وحدت، گفت: برای ساختار و ترکیب کاندیداها در فهرست نهایی تهران لازم است از حالا تبادل نظر داشته باشیم. حضور زنان و جوانان و روند شناسایی افراد کارآمد و شایسته باید با یک الگوی مطلوب ارائه شود.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌سازی شورای وحدت، گفت: باید افراد توانمند و شایسته را شناسایی کنیم و ذهن خود را درگیر بگومگوهای سیاسی و حواشی نکنیم. هنر یک تشکیلات قوی شناسایی افراد شایسته است تا آنان را وارد انتخابات کند و این اصل کار ماست.

وی افزود: در نهایت در هفته منتهی به انتخابات تصمیم می‌گیریم دنبال ائتلاف باشیم یا نباشیم،  یا با فلان حزب و تشکیلات همراهی داشته باشیم یا نداشته باشیم.

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین نیز در این نشست با اشاره به آخرین وضعیت جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس، گفت: در تلاشیم از نمایندگان فعلی هر حوزه انتخابیه  ارزیابی و مواضع آنان را بررسی کنیم و با همین اطلاعات درباره نامزدهای استان‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

در این نشست بر فعال‌سازی ایده پارلمان استانی و ستاد انتخابات شورای وحدت، شناسایی و حمایت از نامزدهای اصلح نیز تأکید شد.

منبع: ایسنا

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.