خبرهای ویژه انتخاباتی سایت های خبری


رایزنی خاتمی، هاشمی و حسن خمینی مخالفت پوتین بادیدار عضو جریان انحرافی، سندی از تخلفات جریان انحرافی به مجلس نرسیده! و … از خبرهای انتخاباتی ویژه امروز سایت های خبری هستند.

به گزارش سرویس ویژه مهر، سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز شنبه 19 آذر ماه برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود:

رایزنی انتخاباتی خاتمی با هاشمی رفسنجانی و حسن خمینی

سایت خبری مشرق نوشت: جلسات انتخاباتی خاتمی، موسوی خوئینی ها و موسوی بجنوردی موسوم به شورای راهبردی به صورت منظم برگزار می شود. در آخرین جلسه مقرر شده از سید حسن خمینی برای شرکت در یکی از این جلسات دعوت به عمل آید تا از آخرین مواضع و نظرات وی نیز مطلع شوند. همچنین مقرر شده نماینده این شورا در دیدار با هاشمی رفسنجانی آخرین دیدگاه های وی و حزب کارگزاران درباره انتخابات مجلس اخذ و در جلسات آینده این کمیته مطرح شود.

مخالفت پوتین برای دیدار با یکی از اعضای جریان انحرافی

جهان نیوز با اشاره به این که ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه برای دیدار با یکی از اعضای ارشد جریان انحرافی اظهار مخالفت کرده است، نوشت: در پی معرفی این عضو جریان انحرافی برای سفر به روسیه و دیدار با پوتین، وی با این دیدار مخالفت کرده و گفته است وی در ایران از مقبولیت برخوردار نیست و در ایران پرونده دارد و به همین خاطر صلاح نیست که به روسیه بیاید. شنیده ها حاکی از آن است که  قرار شد فرد دیگری در آینده سفری به روسیه داشته باشد.

سندی از تخلفات جریان انحرافی به مجلس نرسیده!

فاطمه آلیا، عضو جبهه پایداری و فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی درباره اخبار مربوط به تخلفات مالی جریان انحرافی و دخالت های این جریان در انتخابات آتی مجلس گفت: اگر این موارد که در رسانه ها گفته می شود دارای مستنداتی است و حتی اگر مردم اطلاعات مستندی دارند به ما بدهند، ولی این موارد کلی گویی است و وقتی کلی گفته شود هم می توان گفت غلط است و هم می توان گفت درست است. عضو جبهه پایداری در گفتگو با سایت خبری  اعتدال، بر عدم وجود مستندات پیرامون تحرکات جریان انحرافی تاکید کرد و ادامه داد: در مورد تخلفات گفته شده پیرامون جریان انحرافی، یک مورد هم مستند به دست مجلس نرسیده است و تنها بازار این شایعات در سایت ها گرم و سرد می شود!

شعار اصولگرایان مبنی بر مردن جریان اصلاحات غیر واقعی است

رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه سید محمد خاتمی لیدر اصلاح‌طلبان نیست، به سایت خبری نسیم گفت: علی رغم تلاش عده‌ای برای مطرح کردن خاتمی به عنوان لیدر اصلاحات این جریان لیدر مشخصی ندارد، خاتمی چهره‌ محبوبی است اما لیدر نیست. وی با غیر واقعی خواندن شعار اصولگرایان مبنی بر مردن جریان اصلاحات افزود: اگر اصولگرایان معتقدند آخرین میخ را بر تابوت جریان اصلاحات زده‌اند پس چرا اجازه فعالیت در انتخابات پیش رو را به اصلاح‌طلبان نمی‌دهند، قاعدتا اگر به گفته آنان جریان اصلاحات مرده و پایگاهی ندارد اجازه دهند پایگاه ضعیفشان را به نمایش بگذارند. منتجب نیا در ادامه تصریح کرد: هیچ فرد و گروهی از جریان اصلاحات حتی افرادی که در حبس هستند نیز تحریم انتخابات را قبول ندارند و چه بسا از مردم هم بخواهیم که در انتخابات حضور فعال داشته باشند.

معامله جریان انحرافی با مولوی عبدالحمید

سایت خبری مشرق در خبر دیگری آورده است: تعلل هئیت دولت برای معرفی استاندار جدید سیستان و بلوچستان سبب برخی نگرانی ها شده است. برخی اخبار موثق حاکی است جریان انحرافی در رایزنی با مولوی عبدالحمید در صدد معامله با وی برآمده است. این جریان مدعی است توانایی انتصاب فرد مورد نظر عبدالحمید را در استانداری داراست به شرطی که عبدالحمید در انتخابات آنها را یاری دهد.

ماموریت خاتمی به برادرش و نعیمی پور

ندای انقلاب نوشت:  سید محمد خاتمی به محمدرضا خاتمی و محمد نعیمی پور از اعضای حزب منحله مشارکت ماموریت داده تا ضمن انجام مذاکراتی با اعضای حزب خود و اعضای سازمان مجاهدین، وضعیت نیرویی و تشکیلاتی خود را به اعضای مجمع روحانیون مبارز ارائه کنند.
 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

یک پاسخ

  1. علی گفت:

    هدفتان از ائتلاف مستقل چیست؟ تاکنون که جواب نگرفته اید واسه چی زور می زنید؟
    البته آنچه که مشخصه این ائتلاف هم همان راسته در اسمی دیگر برای گرم کردن تنور انتخابات وساپورت مالیتان هم همان اسپانسرهای جریان راسته وتمام
    سعی کنید با مردم اینقدره بازی نکنید مگه عیبه که انتخابات حزبی باشه
    توی کل دنیا اینجوریه وایرانم کم کم داره اونجوری میشه
    کمک کنین تا اونجوری بشه نه مستقل که فردا هم هیچ جوابگو.یی هم نداشته باشه
    ——————————————————————————————–
    ملاحظه: بخش اول نوشته شما با این سایت همخوانی ندارد. ائتلافی که با حمایت مالی حامیان مالی جریان … تشکیل شود، الان بنرهای تبلیغاتی اش در همه سایت های ایرانی درج شده بود؛ نه وضع موجود سایت ائتلاف که در هیچ سایتی نشانی از آن دیده نمی شود!
    درباره بخش دوم ما؛ اما کاملاً موافقیم؛ انتخابات حزبی یقیناً بهتر است؛ اما نه احزاب از بالا شکل گرفته شده در ایران! کدام حزب در ایران از پایین شکل گرفت و کدام حزب بعد از به قدرت رسیدن، هویت خود را حزب کرد و کدام حزب پاسخگو بود؟!
    * بر آنیم تا با انسجام کاندیداهای مستقل، هم مفهوم استقلال را از تشتت و غیر تشکیلاتی بودن جدا کنیم، هم آن را به بستری برای تشکیل احزاب جدید (اما از خود فعالان سیاسی؛ نه از بالا) تبدیل کنیم و هم استقلال را با اندیشه تعریف کنیم؛ کاندیداهای مستقل در این ائتلاف یعنی کاندیداهای دارای فکر و اندیشه مستقل و این تحولی در حضور کاندیداهای مستقل است که تا دوره هشتم مجلس (اعلام موجودیت این ائتلاف) سابقه نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.