سایت ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور راه اندازی شد

 فعالیت دبیرخانه ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور با راه اندازي سایت اینترنتی اختصاصی آغاز شد.

به گزارش دبیرخانه ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، این ائتلاف از این پس با سایت اینترنتی www.eatelaf.ir در دسترس تمامی علاقمندان و نامزدهای مستقل انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی خواهد بود. 

دبیرخانه مرکزی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور با اعلام این خبر افزود: در این سایت علاوه بر انتشار اخبار و مطالب مربوط به این تشکل سیاسی و اخبار نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، هدف از تشکیل ائتلاف، اصول، مبانی و عمده برنامه های اجرایی آن نیز برای کاربران تشریح شده است.
این دبیرخانه همچنین اعلام کرد: تمامی کاندیداهای احتمالی دوره نهم مجلس از اقصا نقاط کشور می توانند با مراجعه به این سایت، ضمن آشنایی با محورهای ائتلاف و دیدگاههای صاحبنظران سیاسی، با ارائه برخی اطلاعات فردی، آمادگی خود را برای عضویت اولیه در این مجموعه اعلام نمایند.
بنابر گزارش دبیرخانه مرکزی ائتلاف کاندیداهای مستقل، پس از ثبت نام نامزدها در دی ماه سالجاری و تایید صلاحیت آنان توسط مراجع ذیصلاح ، شورای هماهنگی ائتلاف مبادرت به انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود در حوزه های انتخابیه خواهد کرد.
شایان ذکر است این تشکل سیاسی در اسفند 1386 راه اندازی و در مجلس هشتم طی موفقیت نسبی توانست در راهیابی تعدادی از کاندیداهای مستقل از نقاط مختلف کشور به مجلس شورای اسلامی سهیم باشد.
این ائتلاف در برگیرنده نخبگانی از تمامی حوزه های انتخابیه کشور خواهد بود که با تکیه بر قانون اساسی و سفارشات امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت عدم وابستگی نمایندگان به منابع ثروت و قدرت، قصد خدمت گزاری به عموم مردم را در مجلس داشته و در جهت پیشرفت ایران اسلامی گام برخواهند داشت.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.