اولین نشانه‌ عبور مردم از خاتمی، اصولگرایان و احمدی نژاد؛ چه کسی برنده دعوای دو جناح سیاسی می‌شود؟ / اکثریت مردم معتقد به هیچ کدام از گروه‌های وابسته به این افراد نیستند +جدول نظرسنجی

گزارش اختصاصی «انتخاب» از نتایج یک نظرسنجی مهم میدانی درباره رأی دادن به لیست‌های تأیید شده توسط شخصیت‌های سیاسی نیز لیست اصلاح طلبان مورد تایید سید محمد خاتمی ۱۰ ونیم درصد، لیست اصولگرایان مورد تایید جامعتین و محمدباقر قالیباف ۱۰ درصد و لیست مورد تایید محمود احمدی نژاد ۱۶ درصد هوادار دارند.

در حالی که دو هفته از ارسال نظرسنجی انجام شده توسط یک نهاد دانشگاهی برای مسئولان و شخصیت‌ها می‌گذرد، هیچ یک از رسانه‌های اصلاح طلب و اصولگرا، حاضر به انتشار نتایج آن نشده اند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»، مهمترین نکته در این نظر سنجی کاهش نرخ مشارکت در انتخابات است که در آذرماه براساس اظهار شهروندان تهرانی، این نرخ ۲۱ درصد پیش بینی شده است.

در مورد رأی دادن به لیست‌های تأیید شده توسط شخصیت‌های سیاسی نیز لیست اصلاح طلبان مورد تأیید سید محمد خاتمی ۱۰ و نیم درصد، لیست اصولگرایان مورد تایید جامعتین و محمدباقر قالیباف ۱۰ درصد و لیست مورد تأیید محمود احمدی نژاد ۱۶ درصد هوادار دارد که نشان دهنده ریزش جدی بدنه اجتماعی اصلاح طلبان و عدم جذب مخالفان دولت توسط اصولگرایان است.

اولین نشانه‌ی عبور مردم از خاتمی، اصولگرایان و احمدی نژاد: چه کسی برنده دعوای دو جناح سیاسی می‌شود؟ / اکثریت مردم معتقد به هیچکدام از گروه‌های وابسته این افراد نیستند

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.