اعلام برنامه اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان مشخصه های بارز نامزدهای این جبهه را در انتخابات مجلس نهم تشریح کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر؛ علی اکبر ولایتی در نخستین نشست خبری جبهه متحد اصولگرایان افزود: افراد امتحان داده ، دارای تجربه کافی و تعهد عملی به نظام در طول دوره های گذشته از مشخصه های نامزدهای معرفی شده این جبهه به مردم در انتخابات آینده خواهد بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ویژگیها افرادی نیز ممکن است هرچند ناشناخته باشند معرفی شوند تا اینکه مردم از میان کاندیداهای مختلف بتوانند کاندیدای مورد نظر خودشان را انتخاب کنند.

ولایتی همچنین با اشاره به فعالیت موثر جامعتین (جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران) در طول ماههای گذشته برای وحدت و انسجام اصولگرایان در انتخابات آینده گفت: هیچگاه به اندازه ای که امروز روحانیت متعهد به این صراحت  به صحنه و میدان آمده باشد سابقه ندارد که دلیل اصلی آن حساسیت زمانی و مکانی انتخابات مجلس است.

وی افزود: جبهه متحد اصولگرایان نیز به همین دلیل همه سعی خود را در این شرایط حساس به کار خواهد برد تا افراد متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه انتخابات به مردم معرفی شوند.

در ادامه این نشست زاکانی رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر حرکت همه اصولگرایان بر گفتمان اصولگرایی با تکیه به وحدت گفت:  وحدت اصولگرایی همان وحدت مبتنی بر اصول و ارزشهاست.

ولایتی با بیان اینکه این جبهه حضور گسترده مردم در انتخابات را هدف اصلی خود قرار داده است افزود: در مرحله بعد معرفی نامزدهای معتقد به اصول و ارزشها با اقبال عمومی مد نظر این جبهه است تا مجلسی هماهنگ ، فعال و کارآمد در خدمت مردم شکل گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حرکت جمعی همه اصولگرایان مجلسی متعهد و کارآمد برای ساختن ایران اسلامی در انتخابات آینده متکی بر آرای مردم تشکیل شود.

همچنین آقای متکی دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه ده سال از مدیریت نیروهای ارزشی و ولایی بر مدیریت کشور می گذرد گفت: مجموعه نیروهای اصولگرا با تجربه انتخابات شوراها، مجلس هفتم و انتخابات ریاست جمهوری از سه ماه گذشته بیش از 30 جلسه برای انتخابات آینده در شورای مرکزی جبهه اصولگرایان که متشکل از هیئت های داوری و اجرایی این جبهه است تشکیل داده اند.

وی افزود: سازوکارهای مناسبی از جمله سازماندهی ستادی و مجموعه های استانی این جبهه در 30 جلسه تعریف شد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.