اتمام رسیدگی به شکایت ردصلاحیت‌ شدگان انتخابات شوراها

نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها از پایان رسیدگی نهایی به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده انتخابات شورا‌ها در این هیئت خبر داد.

 
به گزارش تسنیم، محمدجواد کولیوند نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از پایان رسیدگی به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده انتخابات شورا‌ها خبر داد و گفت: رسیدگی به شکایت آن دسته از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که صلاحیت‌شان در هیئت‌های اجرایی و نظارت تأیید نشده، از روز دهم اردیبهشت آغاز شد و امروز (۱۷ اردیبهشت) پایان می‌یابد.
 
وی افزود: در رسیدگی به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده انتخابات شورا‌ها تلاش شده که تخصص، شایسته‌سالاری و سوابق اجرایی بیشتر مدنظر قرار بگیرد تا حقی از هیچ کسی تضییع نشود.
 
نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها تصریح کرد: اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شورا‌ها که صلاحیت‌شان پس از شکایت بررسی و تأیید شده‌اند، از فردا (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت) به وزارت کشور اعلام و نتیجه از طریق فرمانداری‌ها به آن‌ها ابلاغ می‌شود. 
 
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.
 
پیشتر، محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفته بود که در مجموع ۸۲ درصد شرکت‌کنندگان تأیید صلاحیت شدند که این رقم با کل افراد انصرافی محاسبه شده است.
 
 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.