شهر سبز نام لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورا شد

دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب از نهایی شدن لیست این شورا و احتمال بالای سرلیستی محسن هاشمی‌رفسنجانی خبر داد.
احمد شریف دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، با اعلام نهایی شدن لیست این تشکیلات برای شورای شهر تهران، گفت: ظرف 48 ساعت آینده اسامی لیست خود را اعلام می‌کنیم.
 
وی افزود: عنوان این فهرست «شهر سبز» است و محورها و شعارهای ما داشتن شهر عاری از آسیب‌های اجتماعی، شهر دارای هوای پاک، حمل و نقل مدرن و شهر هوشمند است و در آینده نزدیک در یک نشست خبری شاخص‌های «شهر سبز» را همراه با اسامی به اطلاع می‌رسانیم.
 
شریف درباره سرلیست شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب گفت: فعلاً در بحثی که صورت گرفته احتمال سرلیستی محسن هاشمی بیش از دیگران است.
 
دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه فهرست این شورا با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دارای اشتراکاتی است، خاطرنشان کرد: ما از کاندیداهای خودمان درخواست کردیم میثاق‌نامه‌ای را امضا کنند و در جای دیگری میثاق‌نامه امضا نکنند اما حضورشان در لیست‌های دیگر بلامانع است.
 
به گزارش تسنیم، برخی احزاب اصلاح‌طلب به‌تازگی جبهه‌ای تحت عنوان «شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب» را تشکیل دادند. این احزاب برای انتخابات ائتلافی تحت عنوان 1+21 تشکیل داده‌اند.
 
این جبهه که شامل حدود 17 حزب و گروه سیاسی است در انتقاد به سازوکار شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به‌ریاست محمدرضا عارف فعالیت می‌کند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.