توصیه یک نماینده مجلس به کاندیداها

عضو ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در انتخابات مجلس دهم تاکید کرد که کاندیداها در مناظرات انتخاباتی تنها به کشمکش نپردازند وبرنامه های خود را برای شناخت مردم ارائه کنند.
 
به گزارش ایسنا، ولی‌الله نانوا کناری، در ارزیابی از دور اول مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره باید به سمتی رود که رغبت،انگیزه و میل بیشتری را برای مخاطبان جهت دیدن آن و دنبال آن مشارکت در انتخابات فراهم کند.
 وی افزود: انتظار می رود کاندیداها به سوالات به دقت پاسخ داده و برنامه‌هایشان برای رفع مشکل را ارائه کنند. همه ما مشکلات را به خوبی می‌دانیم و از جزئیات آن مطلعیم. مردم می خواهند برنامه های کاندیداها برا ی رفع آن مشکلات را بدانند نه اینکه کاندیداها تنها به دادن شعار اکتفا کنند.
 
 نماینده بابلسر گفت: انتظار می‌رود چنین روندی در مناظرات پیش رو به خصوص مربوط به مسائل اقتصادی پیش رود و کاندیداها درباره برنامه هایشان پیرامون چگونگی اجرایی شدن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توضیح دهند وبرنامه ارائه دهند.
 
یک عضو فراکسیون مستقلین ولایی در پایان اظهار کرد:  کاندیداها باید تمرکزشان را در ارائه برنامه قرار دهند و کشمکش ها را به حداقل برسانند تا مردم به شناخت ازآنها برای انتخاب اصلح دست یابند.
 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.