- ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور - http://eatelaf.ir -

اطلاعیه شماره 5 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور/ مهلت نهایی نامزدها برای شکایت

 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از نامزدهای این دوره از انتخابات شوراها خواست با توجه به نزدیک شدن به ایام تبلیغات، شکایات خود را حداکثر تا ساعت 20 روز شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ارائه دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن پنجمین اطلاعیه این هیأت به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 به اطلاع داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور می‌رساند با توجه به نزدیک شدن به ایام تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی کشور و به منظور تسریع در روند رسیدگی به شکایت مطروحه؛ حداکثر تا ساعت 20 روز شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 فرصت ارائه شکایت وجود دارد.
 داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی برای اعلام اعتراض خود می‌بایست به هیأت عالی نظارت در استان مراجعه کنند و داوطلبان عضویت در شوراهای شهر لازم است اعتراض خود را به هیأت مرکزی نظارت تسلیم کنند.
 لازم به ذکر است که برای اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراهای شهر نیازی به حضور در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات نیست و داوطلبان عزیز می‌توانند اعتراض نامه خود را به شماره 77688910-021 نمابر کنند و با شماره تلفن 77688911- 021 با این هیات در تماس باشند.
 داوطلبان عزیز برای درسترسی به اخبار موثق، اطلاعات، قوانین و اطلاعیه‌های هیأت مرکزی نظارت، به آدرس تلگرامی @eshora مراجعه فرمایند.»