ادمین های شکارچی و ممبرهای بی پناه

مهدی کاکاخانی*

 
در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تلاش شورانگیز و حرص وصف ناپذیر کاندیداها برای افزودن تعداد آرا به نفع خود وارد مرحله جدیدی شده است.
خوشبختانه و یا شوربختانه فرایند جذب آرا از مرحله قسامه و دق الاباب کردن منازل مردم در اوج ساعات استراحت روزانه، به شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی انتقال یافته است.
روزانه بخش زیادی از انرژی مردم صرف 'اد' و 'لفت' در کانال های تلگرامی می شود و در این سرگرمی جدید، فرار و گریز کاربران از دست ادمین های تلگرامی دیدنی شده است.
شهر ایلام که بیش از 150 کاندیدای کسب صندلی های هفت نفره شورای اسلامی را دارد؛ هر شهروند ایلامی عضو پیام رسان تلگرام به طور متوسط در هر شبانه روز سر از 15 یا 20 گروه و کانال در می آورد.
در این آشفته بازار، کسر قلیلی بدون رو در بایستی و اظهار نظر از همان ابتدا خروج می کنند و برخی هم که هنوز در دایره تعارفات گرفتار شده اند ابتدا برای موفقیت کاندیدای ندیده و نشناخته دست به دعا می شوند و سپس تا نیمه های شب صبر کرده و در اوج آفلاین شدن صاحبان کاندیداها از گروه خروج می کنند.
البته این فرار سخت از اردوگاه مدیران فردای شهر، هم چندان افاقه نمی کند و با نواختن صبح روز بعد، قسامه دهندگان دیروز و گوشی به دستان امروز، مجدد برای دستگیر کردن ممبرهای بخت برگشته دست به کار می شوند.
بی تردید ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، چه دوست داشته باشیم و یا چه بدمان بیاید، این 'اد' و 'لفت' های بدون اجازه تا پایان اردیبهشت ادامه دارد. پس همه بایستی دعا کنیم تا بهترین ماه سال هرچه زودتر به ایستگاه آخر برسد تا از دست این شکارچیان بی رحم خلاص شویم.
* منبع: پایگاه خبری جامک

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.