مردم کاندیداهای مستقل و خدمتگذار را برای حضور در شوراها انتخاب کنند

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امام‌ جمعه شهرکرد گفت: مردم در انتخابات شوراها باید به کسی رأی دهند که خودش را به دولتمردان، جناح‌های سیاسی، مسئولان پولدار و برخی از آدم‌های صاحب نفوذ نفروخته و تنها به فکر مردم و نظام باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت مرزبانان‌ اظهارداشت: شهادت 9 تن از مرزبانان به دلیل‌ نقشه‌های شوم دشمن بوده که خوشبختانه به نتیجه نرسید و پایداری نظامی، انتظامی و سپاه و وحدت مردم سبب شد شکست دشمن شد.
 
وی با بیان اینکه دشمن فکر نکند با شهادت مرزبانان توانست به ایران ضربه وارد کند، افزود: شهادت مرزبانان‌ در آستانه انتخابات سبب شد تا انسجام مردم در آستانه انتخابات‌ بیشتر شود و به توانمند‌های درونی بیندیشند.
 
امام جمعه شهرکرد بیان کرد: وحدت مردم، انسجام، استعدادهای درونی، قدرت بهم پیوسته ملت و ولایت و امت با ولایت‌ قدرت‌های درونی را تقویت و دشمن را ناامید کرده است.
 
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام با بیان‌ اینکه این روزها دشمنی‌ دشمنان بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنی‌ دشمنان ما به دلیل انقلاب است و بنابر فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری «متاسفانه آمریکا و صهیونیست در پیشبرد‌ اهدافشان و اختلاف‌ افکنی در جهان اسلام موفق بوده است».
 
وی گفت: دشمن با اختلاف افکنی ضایعاتی را به جهان اسلام وارد کرده، منابع را غارت و سلاح‌های نظامی خود را به فروش رسانده و فلسطین به دست فراموشی سپرده شده است.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره با 14 اردیبهشت روز مطبوعات تصریح کرد: مطبوعات جایگاه مهمی دارند و می‌توانند دین، ایمان و فرهنگ اصیل را ترویج دهند و هم می‌توانند در مورد حزب‌ها و جناح‌های سیاسی قلم بزنند، امیدواریم قلمشان‌ رضایت خدا را به دنبال داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام با اشاره به 12 اردیبهشت‌ماه ادامه ‌داد: روز 12 اردیبهشت روز میلاد امام سجاد(ع) و شهادت شهید مطهری و روز معلم است که در این روز باید حق فرهنگیان به خوبی ادا شود چرا که رسالت عظیمی بر دوش‌ معلمان است.
 
وی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: باید به جایگاه، تولید و محصولات تولیدی کارگران، معیشت و امنیت شغلی آن‌ها توجه شود.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره اعیاد شعبانیه و‌ میلاد امام‌ حسین(ع) و قمر بنی‌هاشم(ع) و روز پاسدار و جانباز گفت: پاسداران و جانبازان در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس نقش‌ پررنگ و موثری را ایفا کردند.
 
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام با اشاره به 9 اردیبهشت، روز شوراها خاطرنشان کرد: کار در شورا‌ را باید به اهلش سپرد، در آستانه انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم مردم باید کسی را انتخاب کنند که خودش را به دولتمردان، جناحان سیاسی، مسئولان پولدار و برخی از آدم‌های صاحب نفوذ نفروخته است. افراد مستقل باید وارد شورا شوند که تنها به فکر مردم و نظام باشند. 
 
وی با اشاره به دغدغه اهل تقوا در ماه شعبان گفت: این ماه، ماه پیامبر است و اهل تقوا دغدغه ‌شان این است که کارهایی را که رضایت  خدا و پیامبرش‌ را به همراه دارد انجام دهند.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به آیه 117 و 118 سوره توبه بیان کرد: خداوند می‌فرماید «مومنانی‌ که گاهی اوقات مومنانه‌ نه منافقانه سستی می‌کنند اما زود توبه می‌کنند مورد بخشش قرار می‌گیرند» خداوند رحمتش را نازل کرد بر کسانی که در شرایط سخت از پیامبر دفاع کردند.
 
نکونام با بیان‌ اینکه خداوند همیشه مومن را امتحان می‌کند، تصریح کرد: فکر نکنید انقلاب کردید و دیگر امتحان نمی‌شود، مومن همیشه مورد امتحان خداوند قرار می‌گیرد اما باید تلاش کند در این امتحان پیروز شود و بر مشکلات فایق  بیایید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.