جلسه هماهنگی سرناظرین مناطق بیست و دوگانه تهران برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی سرناظرین مناطق بیست و دوگانه انتخابات شورای شهرتهران، ری و تجریش با حضور دبیر هیات نظارت و رییس کمیته امور مناطق و ناظرین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای جلسه علیرضا محمودی ضمن اشاره به وظایف سرناظرین مناطق بیست و دوگانه تهران و معاونین آنها به راهکارهای تعریف شده در شرح وظایف برای حل و فصل مشکلات احتمالی پرداخت.
 
وی با تاکید بر اینکه قانون فصل الخطاب همه درانتخابات خواهد بود افزود: همه ما نسبت به تک تک آرای ماخوذه مسئولیم و نباید ذره ای نگاه و هویت جناحی در حوزه نظارت بر انتخابات وجود داشته باشد.
 
سپس پرویز نصیری رییس کمیته مناطق و ناظرین نیز در خصوص وظایف سرناظرین توضیحات تکمیلی را ارایه کرد. نصیری در سخنان خود به همه سر ناظرین تاکید کرد در نحوه جذب ناظران صندوق ها باید مدارک و مستندات کافی که در قانون به آن اشاره شده از داوطلبان حضور در سرصندوق‌ها دریافت شود.
 
وی همچنین اعلام کرد که تا روز برگزاری انتخابات چند جلسه هماهنگی دیگر بین هیات نظارت و سرناظرین برگزار خواهد شد. در ادامه این جلسه بهروز نادری نسب دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری وتجریش نیزطی سخنانی به تشریح اهمیت کار سرناظرین در انتخابات شورای شهر پرداخت.
 
وی گفت: همه دست اندکاران برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت حق دخالت دادن علایق سیاسی در عرصه برگزاری انتخابات را ندارند. همه باید مر قانون و آیین نامه‌های مربوطه را اجرا کنیم. اعتماد مردم به برگزارکنندگان انتخابات بسیار مهمتر از رقابت‌های جناحی و سیاسی است.
 
نادری نسب با تاکید بر اینکه خدا بر همه اعمال ما حاضر و ناظراست افزود: این روزها و این رقابت‌ها در چند هفته آینده به پایان می‌رسد و آنچه باقی می‌ماند اعمال و کردار ما نزد خداوند است.
 
دبیر هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش ضمن تقدیر از همه نهادهای مسئول که تاکنون همکاری خوبی با هیات نظارت داشته‌اند گفت: امیدوارم در طول روزهای آینده همه امکانات و ضروریات مورد نیاز هیات نظارت درهمه مناطق بیست و دوگانه فراهم شود.
 
در پایان سرناظرین مناطق بیست و دوگانه دغدغه‌های خود را به صورت پرسش مطرح کردند و مسئولین دبیرخانه هیات نظارت و رییس کمیته امور مناطق و ناظرین هم به پرسش‌ها پاسخ لازم دادند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.