انتصاب دبیران استانی ائتلاف کاندیداهای مستقل در استان های اردبیل، اصفهان، البرز، سیستان و بلوچستان، قم، فارس، زنجان و یزد

طی حکمی از سوی دبیرکل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، دبیران این ائتلاف در استانهای اردبیل، اصفهان، البرز، سیستان و بلوچستان، قم، فارس، زنجان و یزد منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، حسین رمضانی خردمردی، طی احکام جداگانه ای، آقایان داریوش خادم عباس، امیراسدالله راجرز، دکتر سعید کریمی، اسماعیل دشتبان، دکتر محمد مهدی زاده، قاسم زارعی، مهندس نجم الدین کردی و دکتر مهدی سالاری را به ترتیب به عنوان دبیران ائتلاف کاندیداهای مستقل استانهای اردبیل، اصفهان، البرز، سیستان و بلوچستان، قم، فارس، زنجان و یزد منصوب کرد.
 
رمضانی خردمردی در این احکام، با اشاره به حضور فعال این ائتلاف در انتخابات چهار دوره گذشته و نقش آن در ایجاد فضای پرشـور و رونق مضاعف در عرصه­های انتخاباتی ایران اسلامی، بر ضرورت مدیریت ائتلاف استان، در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و معطوف به «اعتلای مشارکت آگاهانه شهروندی» و «ایجاد شور انتخاباتی» تأکید کرد.
شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل به نشانی پایگاه اینترنتی eatelaf.ir، در حال ثبت نام از نامزدهای مستقل و تهیه فهرستی برای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سراسر کشور است.
 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.