فردا؛ آخرین فرصت اعتراض داوطلبان انتخابات شوراها

نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اظهار داشت: معترضان به عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات در بخشها باید اعتراض خود را به هیات نظارت مستقر در شهرستان مربوطه انعکاس دهند.

محمد جواد کولیوند گفت: به همین ترتیب هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان نیز به شکایات واصله از عملکرد هیئت های نظارت در سطح شهرستانهای البرز رسیدگی می کند.
 
وی ادامه داد: ستاد متمرکزی نیز در سطح کشور به عملکرد هیئت های نظارت استانها نظارت می کند.
نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با تاکید بر انتخاب افراد متخصص و با تجربه برای پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر، گفت: همواره در هر مقطعی از فعالیت شوراها، با بروز مسائل و مصادیق مختلف چون خلاء قانون، عدم توان برخورد با حوادث و موضوعات دیگر، شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد انتقاد قرار می‌گیرد، هرچند نقص قوانین شوراها را رد نمی‌کنیم و اصلاح آن را در دستور کار قرار داده‌ایم اما مشکلات اصلی با ارائه لایحه واحد انتخابات حل می‌شود.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ارائه لایحه واحد انتخابات از سوی دولت به مجلس، می تواند شرایط انتخابات شوراها را تسهیل و شفاف سازد، در این صورت نمایندگان نیز قادر به اصلاح قوانین و قواعد مربوطه خواهند بود.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.