«٢١+١» شعار ستاد اصلاح طلبان در تهران است

مسؤل ستاد انتخابات تهران شورای عالی‌ سیاستگذاری اصلاح طلبان اعلام کرد که +١شعار ستاد اصلاح طلبان در تهران است.

به گزارش ایسنا، حسن رباطی در سمینار آموزشی توجیحی مدیران ستادهای انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان در مناطق ٢٢گانه شهر تهران اظهار کرد: دو انتخابات مهم پیش روی ما قرار دارد و ما قصد داریم در تهران موفقیت گذشته را تکرار کنیم.تهران گستردگی و جمعیتی بیش از 6 میلیون واجد شرایط رای دارد و یک ایران کوچک است.
 وی ادامه داد:هر نفر یک ستاد است شعار ماست.امیدواریم حرکت و موجی را به راه بیندازیم مانند اسفند 94 .
 وی افزود: معمولا در دور دوم انتخابات ما با ریزش رای مواجه هستیم اما در سال 95 این اتفاق نیفتاد و موفقیت سال 94 تکرار شد.
 این فعال سیاسی همچنین گفت: شعار اصلاح طلبان برای این دوره 21+1 است.آقای حاجی به عنوان رئیس ستاد انتخابات اصلاح طلبان تهران انتخاب شده است، ما در این ستاد از جوانان مختصص استفاده خواهیم کرد طبق قول قبلی که به عزیران داده بودیم.امیدوارم بتوانیم شعار هر نفر یک ستاد را به عرصه اجرا بیاوریم.
 همچنین حسن اسماعیلی رئیس کمیته مناطق شهر تهران اصلاح طلبان نیز تصریح کرد: انتخابات یکی از شاخصه های دمکراسی است و اراده مردم جز در پای صندوق های رای که مسالمت آمیز است نمی تواند تحقق یاید.
 وی ادامه داد:متاسفانه ما سال هایی را سپری کردیم که کشور به سمت و سوی دیگری رفت، ما شاهد خسارات بی شماری بودیم .
 این فعال سیاسی گفت:ما خواهان رقابتی سالم و پر شور هستیم، از نیمه دوم فرودین فعالیت های خودمان را آغاز کردیم. ما در مناطق 22 گانه تهران از اصلاح طلبان برای امر مهمی چون انتخابات دعوت کردیم .
 وی افزود:فعالیت های انتخاباتی اصلاح طلبان باید معطوف به برنامه‌های شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان که ریاست آن را سید محمد خاتمی بر عهده دارد و امیر کبیر ایران آیت الله هاشمی رفسنجانی در این امر بسیار تاکید داشتند، باشد.
 این فعال سیاسی در پایان گفت:ما قصد داریم زمینه حضور حداکثری مردم تهران را فراهم کنیم تا در گام سوم شاهد انتخاب دوباره سید حسن روحانی و پیروزی تمامی افراد حاضر باشیم.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.