سنایی: ضرورت حضور نیروهای مستقل در انتخابات احساس مي شود

 دبيركل فراكسيون اقتدار ملي با اشاره به نشست شوراي مركزي اين فراكسيون در جلسه صبح ديروز گفت: فراكسيون بر اين اعتقاد است كه در انتخابات پيش‌روي مجلس نهم حضور «نيروهاي ميانه و مستقل» در كنار احزاب و گروه‌هاي ديگر ضرورت دارد.


دكتر مهدي سنايي، دبیرکل فراکسیون اقتدار ملی گفت: فراکسیون اقتدار ملی معتقد است برای انتخابات پیش روی مجلس نهم، حضور نیروهای میانه و مستقل در کنار احزاب و گروه‌های دیگر ضروری است.
سنایی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس، در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات مورد بحث در این نشست، تشکیل کمیته کاندیداهای مستقل در مجلس و ارائه فهرست کاندیداهای مستقل است که می‌تواند مورد حمایت برخی از بزرگان نظام و کشور قرار گیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: اعضای فراکسیون در این نشست تاکید داشتند که برگزاری انتخابات پرشور با حضور گرایش‌های مختلف مستقل، اصولگرا و اصلاح‌طلب و حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند به اقتدار ملی کشور و خنثی شدن توطئه دشمنان کمک کند.

* گفتنی است، “ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور” در سال ۱۳۸۶ برای اولین بار در انتخابات مجلس هشتم اعلام موجودیت کرد و با جذب ۷۱ عضو از ۱۶ استان و ۴۷ حوزه انتخابیه کشور از ۵ سفند ۱۳۸۶ تا پایان مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت ۱۳۸۷ فعال و به راهیابی ۹ کاندیدای عضو این ائتلاف به مجلس شورای اسلامی انجامید و دکتر سنایی نیز تنها کاندیدای مورد حمایت این ائتلاف در حوزه انتخابی نهاوند بود. همچنین دومین «ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور» “در انتخابات مجلس نهم نیز” از چندی پیش فعال شده که اخبار آن از طریق همین سایت منتشر خواهد شد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.