دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی دبیرکل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، فرشاد بهمن به عنوان دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، حسین رمضانی خردمردی، طی حكمي بهمن فرشاد را به عنوان دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان خوزستان منصوب کرد.

دراین حكم به دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان خوزستان مأموریت داده سد تا طی رایزنی با داوطلبان نمایندگیِ پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای استان، کاندیداهای مستقل واجد شرایط را با شاخص های «حريت و آزادگی، شجاعت، تقوای سیاسی، آزاداندیشی، اعتدال و قانون‌مداری»، به عنوان نامزدهای مورد نظر ائتلاف کاندیداهای مستقل، شناسایی و با لحاظ ملاحظات منطقه ای، برای گزینش نهایی به دبیرخانه مرکزی ائتلاف معرفی کند.

شایان ذکر است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در پنجمین تجربه انتخاباتی و دومین تجربه خود در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تلاش می کند با نگاه واحد به «پدیده شهر و مسائل شهروندان در سراسر ایران اسلامی»، فهرستی از نامزدهای مستقل و غیر حزبی واجد شرایط نمایندگی مردم در شوراهای شهر را با محوریت عدم وابستگی به کانون های قدرت و ثروت، در قالب یک شبکه منسجم انتخاباتی به رأی دهندگان آن شهر معرفی نماید.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.