تکرار تخلف داوطلبان شورا منجر به رد صلاحیت می‌شود

 عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان اصفهان گفت: از آن جایی که تبلیغات کاندیداها هنوز شروع نشده، هیئت‌های اجرایی فضای مجازی را رصد کرده و در صورتی که تخلفی آشکار شود با آن برخورد جدی می‌شود و تکرار تخلف نیز منجر به رد صلاحیت آنها می‌شود.

اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان اظهار داشت: صلاحیت‌ کاندیداها تا روز چهارشنبه 23 فروردین از سوی هیئت‌های اجرایی بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت‌های نظارت بخش‌ها و شهرستان‌ها 7 الی 10 روز فرصت دارند تا صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر را بررسی کنند، افزود: اکثر هیئت‌های اجرایی جلسات خود را تشکیل داده و اکنون در حال بررسی صلاحیت کاندیداها هستند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که بررسی رفتار کاندیداها در فضای مجازی به چه صورت است؟، گفت: از آن جایی که تبلیغات کاندیداها هنوز شروع نشده، هیئت‌های اجرایی فضای مجازی را رصد کرده و در صورتی که تخلفی آشکار شود با آن برخورد جدی می‌شود، تکرار تخلف نیز منجر به رد صلاحیت داوطلب متخلف می‌شود.

وی بیان کرد: نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌ها 22 اردیبهشت ماه همراه با شورای تبلیغات اعلام می‌شود و کاندیداها فرصت دارند تا 28 اردیبهشت به تبلیغات بپردازند، در این راستا از 28 اردیبهشت ماه تبلیغات ممنوع شده و روز بیست و نهم انتخابات در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.