صدور حکم ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در چند استان

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در 29 اردیبهشت، مسئولان ستادهای انتخاباتی احزاب، جریان‌های سیاسی و نامزدهای ریاست جمهوری در بعضی استان‌های بزرگ انتخاب شده‌اند.

به گزارش ایلنا، با حکم حسین مرعشی، مرتضی حاجی رئیس شورای ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان تهران شد.

همچنین یک رسانه منتسب به اصولگرایان نوشت: «علی اصغر عنابستانی» رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در استان خراسان و از استانداران او در دولت دهم به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی برگزیده شده است.

حسین حاصلی، نایب رئیس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه فارس، به عنوان رئیس ستاد انتخابات این حزب در استان فارس منصوب شد.

پس از معرفی سه گزینه ی پیشنهادی برای ریاست ستاد انتخابات دکتر روحانی، از جانب شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان همدان، مسئوولین ستاد مرکزی، مهندس هادی ضرابی را بعنوان رئیس ستاد مردمی دکتر حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، در استان همدان منصوب کردند.

علی بزرگ بشر به عنوان رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان در انتخابات اردیبهشت ماه استان گیلان معرفی شد.

علی نکویی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اصفهان شده است.

دکتر جلیل صحرایی از شناسنامه های برجسته اصلاح طلبی کرمانشاه نیز به عنوان ریاست ستاد انتخاباتی  روحانی تعیین شده و بزودی این ستاد و پس از طی مراحل قانونی برای تبلیغات انتخاباتی رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .

صحرایی از رزمندگان و جانباز ۵۰ درصد شیمیایی دوران دفاع مقدس ؛ از اساتید برجسته و نمونه دانشگاه رازی و از  وی بعنوان یکی از شناسنامه های اصلاح طلبی و شخصیت های اصیل سیاسی استان نام برده می شود .

محسن نریمان نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازنداران انتخاب شده است.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.