رقابت مجازی، روی خط قرمزهای انتخابات/ هر کاندیدا یک کانال تلگرام!

برخی کاندیداها و طرفدارانشان تبلیغات زودهنگام را در فضای مجازی آغاز کرده اند، و با تخریب دیگر اشخاص درحال عبور از خط قرمز های قانون انتخابات هستند.

به گزارش بهارستانه، رقابت های انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران، از آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی به نوعی در فضای مجازی دنبال می شود، و کاندیدا ها، حامیان و طرفدارانشان در برنامه های چت مجازی همچون تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام به تبلیغ های انتخاباتی مشغول هستند.

البته لازم به ذکر است که داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره نه تنها در گروه های مختلف به تبلیغات و گاها تخریب یکدیگر می پردازند، بلکه هریک کانال هایی در برنامه تلگرام ایجاد کرده اند، و اشخاصی را برای مدیریت و تبلیغات در این کانال ها منصوب کرده اند.

شهرستان بهارستان که یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های کشور می باشد، نیز درگیر این جنگ انتخاباتی در فضای مجازی شده است، و شهروندان هر روز وارد گروه ها و کانال هایی می شوند که در آن کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای بهارستان و طرفدارانشان به تبلیغات و شرح اهدافشان مشغول می باشند.

همچنین ناگفته نماند که این تبلیغت ها به صورت غیرمستقیم و به نوعی صورت می گیرد، که مسئولین نظارت بر انتخابات نتوانند برفعالیت های مجازی این اشخاص خرده بگیرند، گرچه گاها برخی افراد به شدت و با زیرپا گذاشتن تمام عقاید اخلاقی و شرعی به تخریب یک فرد شرکت کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می پردازند، که بارها از سوی مسئولین مربوطه نیز به چنین افرادی تذکر داده شده است، و حتی ائمه جمعه شهرستان بهارستان در خطبه های خود این افراد را نصیحت کرده اند.

در پایان گفتنی است که مردم می بایست بدانند که چنین افرادی که به تخریب رقبای خود و یا تبلیغات زودهنگام می پردازند، مطمئنا گزینه های مناسبی برای نمایندگان آن ها در شورا نمی باشند، چرا که فردی که قانون را برای رسیدن به یک مقام زیرپا می گذارد، نمی تواند خدمتگذار خوبی برای مردم در چهارچوب قانون اساسی باشد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.