دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان مرکزی: باید به تصمیمات شورای نگهبان و هیئت های نظارت احترام گذاشت

باید در انتخابات بر رعایت قانون تلاش کنیم و با احترام و اعتماد به تصمیمات شورای نگهبان و هیئت های نظارت برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

جواد ملکی، دبیر ائتتلاف کاندیداهای مستقل استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار موج اراک بر نقش رسانه ها در انتخابات پیش رو اشاره وبر اخلاق مداری در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات نگین انگشتری دموکراسی است و باید در انتخابات بر رعایت قانون تلاش کنیم و با احترام و اعتماد به تصمیمات شورای نگهبان و هیئت های نظارت برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: پاسداشت از خون شهدا و نظام مقدس اسلامی همواره باید سرلوحه رفتار انتخاباتی بوده و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حفظ وحدت و حضور یکپارچه در انتخابات نباید فراموش شود.

این فعال رسانه ای همچنین در ادامه با اشاره به جایگاه رسانه ها در این دوره از انتخابات نقش رسانه ها را مهم ارزیابی کرد و خواستار استفاده از پتانسیل های بالای این بخش شد و عنوان کرد: رسانه ها باید در دومسیر دعوت به حضور در انتخاب و معرفی افراد توانمند و شایسته به مردم نقشی فعال ایفا کنند.

توجه ویژه به شهرستان ها و استان مرکزی خصوصا مشکلات موجود در استان، مشکلات اجتماعی و حفظ وحدت  و تاثیر گزاری در تصمیمات کلان کشوری از مهمترین مواردی است که به گفته ملکی از نامزدهای انتخاب شده در این ائتلاف، انتظار انجام آن را دارد.

دبیر این ائتلاف همچنین ابراز امیدواری کرد: حداقل 60 درصد نمایندگان انتخاب شده در انتخابات آتی در استان مرکزی نامزدهای معرفی شده این ائتلاف باشند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.