رونمايي از لوگوي ستاد ايران نو – 1404

لوگوي ستاد ايران نو عصر پنج شنبه رونمايي شد.

محمد معتمدرضايي، معاون جذب نيروي انساني ستاد ايران نو که مديريت طراحي لوگو را به عهده داشت، به خبرنگار سايت انتخابات ایران گفت: لوگوي ستاد ايران نو امروز در جلسه شوراي مركزي رونمايي و به صورت رسمي معرفي شد.
وي گفت: در اين لوگو با توجه به باورهاي مرامنامه و اهدافي که در راستاي اين باورها ترسيم شده است، از دو رنگ آبي فيروزه اي و زرد استفاده شد که رنگ آبي فيروزه اي به عنوان رنگ فرهنگي ـ مذهبي ايران و رنگ زرد به عنوان نماد طلوع و نو شدن مورد نظر بوده است.

گلبرگ، نماد آباداني؛ و نقطه نو، به مثابه خورشيد در افق است که در گام اول، افق سند چشم انداز بيست ساله، 1404 در درون آن حک شده است که بر پايه «ايران نو» در کناره سمت راست استوار گشته است.

نوع نوشتار دو واژه «ايران و نو» به صورتي است که نوعي حرکت را که لازمه شکوفايي است، تداعي مي کند؛ حرکت افقي بيانگر اعتقاد به حرکت هاي تکاملي و حرکت عمودي به سوي بالا، بيانگر اعتقاد به تعالي در باور اين ستاد است.

همچنين، ادامه حرف “نون ايران” به صورت جوانه اي در درون نو، بيانگر خاستگاه نو بودن است که ريشه در فرهنگ، ارزش ها و عناصر عيني موجود ايران و از همه مهمتر، مردمان ايران دارد.

وي در خاتمه گفت: با توجه به اعتقاد ستاد ايران نو به گردهم آوردن فعالان سياسي مستقل، از همه علاقمندان براي مشارکت در اين ستاد و تلاش براي رسيدن به اهداف چشم انداز توسعه، دعوت مي کنيم.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.