معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور:حزب فقط برای شب انتخابات نیست

معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه 243 حزب در کشور تاسیس و به ثبت رسمی رسیده است گفت: هر کشوری که می‎خواهد پیشرفت و توسعه داشته باشد، ناگزیر از پذیرش احزاب است، در استان گلستان احزاب به لحاظ کمی و کیفی فعالیت خوبی دارند و فعالیت احزاب گلستان بالاتر از متوسط کشوری است.

 

"مجید خورشیدی" در همایش احزاب و تشکلهای سیاسی استان گلستان در گرگان افزود: با وجود رشد کمی و کیفی احزاب در کشورمان، اما همچنان از این ظرفیت و کارکرد به خوبی استفاده نمی شود.

وی اضافه کرد: حزب فقط برای شب انتخابات نیست و حتی در صورت شکست در انتخابات باید با تغییر رویکرد به گونه ای عمل کند تا دوباره قدرت سیاسی را در دست گیرد.

معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور همچنین از فعالان گروه‌ها و احزاب سیاسی خواست که با استفاده از این ظرفیت زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند امسال را فراهم کنند.

خورشیدی به ضرورت ایجاد فضای رقابتی برای حضور کاندیداهای همه جناح های سیاسی اشاره کرد و گفت: اگر طرفداران دولت در انتخابات کمتر رای آورند کارت زرد جامعه به دولت است، از دیگر سو اگر از نگاه مردم دولت موفق عمل کرده باشد، حمایت بیشتری کرده و با رای دادن کارت سبز به دولت می‎دهند.

وی با یادآوری رویکرد دولت تدبیر و امید و استقبال از نقد منصفانه، گفت: انتظار می رود احزاب و گروه‌های سیاسی بیش از گذشته این مهم را در دستور کار فعالیت های خود قرار دهند.

خورشیدی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با وجود موانع و دشواری های زیاد در بحث جمع بندی مذاکرات هسته ای با سربلندی به وعده خود عمل کرد و امیدواریم که در مسائل اقتصادی نیز بر مشکلات فائق آید البته در این ارتباط انتظار می رود مجلس آینده نیز کمک حال باشد.

وی با بیان اینکه چشم انداز خوب کشور در پی لغو تحریم ها بدون مجلس کارآمد محقق نخواهد شد، افزود: حضور پرشور در انتخابات در ارتقای امنیت ملی، کارآیی دولت و سرنوست ملت تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.

معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور در پایان بر لزوم پرهیز از چالش‎های ملی و محلی تاکید کرد و افزود: ارتقاء بینش سیاسی شهروندان وظیفه احزاب است، همه ما وظیفه داریم مشارکت در انتخابات را به جایی برسانیم که رکوردی نسبت به سال‎های قبل باشد.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.