«ستاد ایران نو -1404» آمد

ائتلاف کاندیداهای مستقل مجلس هشتم، با تشکیل “ستاد ابران نو” فعالیت های خود را در عرصه دهمین انتخابات ریاست جمهوری آغاز کرد.

به گزارش سایت ایران نو، شورای مرکزی ستاد ايران نو، با صدور بیانیه ای موجوديت خود را اعلام و هدف فعالیت های خود را کمک به مشارکت گسترده و آگاهانه ملت ايران براي انتخابي مبتني بر منافع ملي در افق سند چشم انداز 1404 و تحقق آرمانهاي فوق، اعلام کرد.

***
متن کامل بیانیه ستاد ایران نو – 1404 به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با تقديم صميمانه ترين شادباش ها، به مناسبت روز ملي خليج فارس، اين ميراث جاويد ايرانيان و تهنيت ولادت با سعادت اسطوره صبر و مقاومت، حضرت زينب کبري سلام الله عليها.

بار ديگر به انتخابات رياست جمهوري، اين بزرگترين جشنواره مردم سالاري نظام ايران اسلامي، نزديك مي‌شويم. ميعادگاهي که عرصه تبلور آرمان‌هاي يک ملت بوده و هر ايراني آزاده، در راه تحقق عدالت، آزادي، استقلال و پيشرفت کشور، براساس آموزه‌هاي اسلام ناب محمدي (ص) و متكي بر انديشه‌هاي حضرت امام خميني (ره)، سکان تعالي جامعه را به يکي از شايسته ترين فرزندان اين آب و خاک خواهد سپرد.

از آنجا که به فرموده بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي، «ميزان راي ملت است»، همچون همه ادوار و انتخابات گذشته، حضور هر چه با شکوه تر ملت ايران در صحنه را ضرورتي اساسي مي دانيم.

بنابراين، ما جمعي از فرزندان اين آب و خاک که در انتخابات مجلس هشتم، در قالب ائتلاف کانديداهاي مستقل سراسر کشور، کار جمعي در راستاي دستيابي به اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده ايم، نتيجه همدلي و همکاري هاي خود را در قالب «ستاد ايران نو» سازماندهي کرده و در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، وظيفه خويش را در قبال آرمان هاي ملت ايران ايفا خواهيم کرد.

ستاد ايران نو، با هدف کمک به مشارکت گسترده و آگاهانه ملت ايران براي انتخابي مبتني بر منافع ملي در افق سند چشم انداز 1404، موجوديت خود را از امروز، جمعه، 11/2/1388 اعلام و فعاليت خود را در سراسر کشوردر راستاي کمک به تحقق آرمانهاي فوق، اعلام مي دارد.

ستاد ايران نو، مستقر در تهران، بلوار کشاورز، خيابان عبدالله زاده، کوچه افشين، اهداف و برنامه ها و مواضع و بيانيه هاي خود را در پايگاه اينترنتي www.iraneno.ir به آگاهي ملت ايران خواهد رسانيد. در اين مقطع حساس که برگي ديگر از سرنوشت کشور رقم خواهد خورد، حضور بيش از پيش ايرانيان را براي انتخابي قرين به بهروزي آرزومنديم.

و من الله التوفيق
شوراي مرکزي
ستاد ايران نو – 1404

منبع: سایت انتخابات ایران (انتیران)

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.