دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان خراسان شمالی منصوب شد

eatelaflogoطی حکمی از سوی دبیرکل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، محمدناصر محمودیان به سمت دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان خراسان شمالی  منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، همزمان با نزدیک شدن به زمان اعلام نهایی صلاحیت داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی حکمی از سوی حسین رمضانی خردمردی، « محمدناصر محمودیان» به عنوان دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان خراسان شمالی منصوب شد.

رمضانی خردمردی در این حکم ضمن تأکید بر حريت و آزادگی، شجاعت، تقوای سیاسی، آزاداندیشی، اعتدال و قانون‌مداري، به عنوان شاخص های مستقل بودن کاندیداها، ساماندهی و مدیریت تبلیغات ائتلافی اعضا، در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معطوف به «تقویت اتحاد ملی» و «ایجاد همدلی و همزبانی دولت و ملت»، را یادآور شدند.
گفتنی است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور که از سال 86 تاکنون با معرفی فهرستی از کاندیداهای مستقل از حوزه های انتخابیه سراسر کشور در فعالیتهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور دارد، بر اساس اعلام تمایل نامزدهای نمایندگی هر حوزه انتخاباتی برای عضویت در این ائتلاف مردمی، به رایزنی با داوطلبان و اعلام نهایی اسامی کاندیداهای مستقل و غیرحزبی واجد شرایط می پردازد.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.